Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-04-17, 17:19
  #1309
Medlem
Phass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spazbite
https://www.flashback.org/p1348568#p1348568

inlägg #24
Tack!
Citera
2010-04-19, 14:32
  #1310
Medlem
burfogels avatar
90% av alla inlägg går ut på att dejten ser ut som en påse skit, så det skull vara roligt att se (vilket inte går att genomföra) hur inläggsskrivaren ser ut, och hur dejten ser ut, så att vi läsare kan jämföra. För jag tror inte ett smack på att vi har ett gäng Brad Pitts på FB som går på dates med flodhästar, som det verkar i de flesta inläggen.

Eller så känns det som om vissa borde ta en titt i spegeln och inse sin egen standard.
Citera
2010-04-19, 18:35
  #1311
Medlem
burfogels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fearzie
Har en berättelse om en rätt så skum tjej/kvinna, inte direkt någon date men hoppas att berättelsen hör hemma här ändå!

Detta utspelade sig för 4 år sen cirka, min polare fyllde 18 och klockan var cirka 13.00 och vi var i skolan. Vi bestämmer oss för att ta halvdag för att dra in till Södermalm och fira honom, vi hamnar på Gröne Jägaren p.g.a. den billiga ölen. Ser hur en turk står och matar en Jack Vegas maskin med hundring efter hundring och bara förlorar. När han går in på toa tar jag tillfället i akt och stoppar in en 50 lapp och lyckas vinna 1000:-, när turken kom tillbaks från toan vart han skogstokig när jag stod där och ba håva in pengar i bonusspelet.

Med 1000:- extra på fickan som student är mycket pengar och jag blir väldigt generös när jag är full. Jag börjar beställa in hela brickor med bärs & shots. Blir karatefull och ringer en KK och frågar om hon vill träffas vilket hon ville. Jag hoppar på sista tunnelbanan ut emot en förort i Stockholm, på tuben träffar jag en uteliggare som jag sitter och pratar lite med. Innan jag går av så håvar jag upp alla mynt & ihopskrynklade sedlar jag hade kvar och gav henne.

KK'n står inte och väntar på mig när jag kommer fram, så jag sätter mig på ett sunkigt lokalhak med en massa alkade gamlingar och väntar. Till slut kommer hon och vi går hem till henne, jag får komma till skott och ligger och myser i sängen. Helt plötsligt kommer hennes farsa in i rummet och undrar vem fan jag är och vad jag gör där. (Tjejen var 15 och jag 18) Jag stammar fram lite nonsens och börjar förstå att jag ej kommer få sova kvar där, 5 minuter senare sitter jag i hennes farsas bil och han schussar mig till tunnelbanestationen igen. Nästa tunnelbana går om 3 timmar så jag bestämmer mig för att sätta mig på lokalpuben igen och ta en bärs innan dem stänger. Började prata med lokal-alkisarna och förklara min situation att jag ej hade några pengar till att ta taxi och hade ingenstans att ta vägen.

En kvinna i 30-35 års åldern som vägde minst dubbla min vikt och hade dreads frågade om jag ville sitta hemma hos henne och vänta tills tunnelbanan börjar gå igen, jag säger visst och följer med henne hem. Redan efter 5 minuter hemma hos henne så märker jag att hon är en utav dem värsta mytomanerna jag stött på. Hon sitter och pratar om hur hon är körsångare åt Anna Book och andra svenska artister. Hon säger även att hon och hennes "gangster" pojkvän har ett hus på Jamaica och där dem odlar ganja och hon förklarar processen för mig om hur man framställer hasch. Jag vet hur man gör och inget av det hon sa stämde.

Efter att jag fått sitta och lyssna på hennes helvrickade historier och & ljugerier så tar hon av sig sina byxor och frågar om jag vill dela säng med henne vilket jag avböjer, jag sitter kvar i soffan och dricker lite te. När hon väl insätt att jag ej kommer lägga mig i sängen med henne så kommer hon upp igen och sätter sig i fåtöljen. Jag ser hur hon gör något med sina ögon (hon håller på med händerna där). Helt plötsligt säger hon: TÄNK FORT! Jag fångar föremålet emot min mage och tar en titt på vad det är hon har kastat, då är det ett jävla porslinsöga eller vad det nu var gjort utav, ett låtsas öga hur som hellst. Jag får kväljningar och blir helt förstummad, vad ska jag göra? vad ska jag säga?! Får fram ett litet leende och "hehe", ger tillbaks ögat till henne och hon ploppar in det igen.

Uppstod en lång pinsam tystnad här, minst någon minut. Till slut säger hon: Äsh, ska ta och lägga mig nu. Om något är snott imorgon när jag vaknar så kommer min pojkvän leta upp dig, han är riktigt farlig! Försäkrar henne om att jag ej kommer sno något och att jag nog ska bege mig mot tunnelbanan direkt.
"Men det är 90 minuter tills den börjar gå, du kan få ligga här med mig och vänta annars"

-"Nae jag måste verkligen gå, förlåt"

Efter mycket om och men från hennes sida så lyckas jag komma därifrån tillslut och får sitta och vänta i 90 minuter på att tunnelbanan ska börja gå igen.

Jag vill ha tillbaka de fem minuterna jag slösade på att läsa den här smörjan.
Citera
2010-04-19, 20:12
  #1312
Medlem
vargvids avatar
mitt bidrag,

För typ ett gäng år sen så började en brud skriva till mig på ett community, jaha men hon såg väl inte så illa ut på bilden, röd hårig tott. Hon var helt okey att skriva till. Aja vi pratade ett tag och så en sommarkväll så skrev hon "jag har det så ensamt och tråkigt här, kan jag få komma över till dig och så kan vi se en film?", visst hon fick komma över.

Huuuhh vad hon såg ut, hon var väl rätt söt förutom att någon hade tänt på hennes ansikte och släkt det med en spade, jag vet inte riktigt vad som hade hänt men ja..Vi kollar på filmen och hon hela tiden kommer närmare och börjar krama om mig. Sitter under filmens gång och dissar hennes försökt till att börja hångla och sen utbrister : Nej! Jag vill ut och gå i det fina nattvädret! Hon börjar gnälla lite om att klockan är sent men jag skiter i det hela och drar på mig skorna och hon suckar och följer med ut.

När hon väl börjar gå ut så drar hon upp en baksnus och klettar in en stor jävel, fräst men jag orkade inte riktigt bry mig om det. Men under hela tiden vi var ute försökte hon hålla handen, snusen rann ifrån käften och det var inte så mysigt.

Vi kommer in igen och kollar på klockan, oj vad klockan börjar bli mycket när skulle du ta dig hem? Hon förklarar att hon inte kommer hem eftersom hennes sista buss redan har gått...ja tack för den så jag är artig nog för att fråga henne ifall hon vill sova över vilket hon tackar så mycket och blir skit glad. Vi sätter oss och kollar på film igen och hon försöker att hångla igen men jag dissar brutalt. Jag säger att jag börjar bli trött och man borde nog gå och lägga sig så jag går ut och hämtar extra madrassen som hon ska få sova på, tror ni inte hon redan ligger i min säng och frågar undrande vad jag ska ha madrassen till vilket jag tänkte skit samma, hon vill knulla jag spänner på henne, dominerar henne brutalt så hon aldrig mer vågar sig tillbaka.

Jag kommer tillbaka till sängen och lägger mig där, slår på tvn i bakgrunden. Hon börjar då hångla med mig men..hångla och hångla..Hon har käften vidöppen och sen rent av biter mig i överläppen, jag blir tvungen att säga till henne hela tiden att sluta bita mig i överläppen men hon fattar fan inget, aja kläderna åker av och hon ligger där nu i enbart trosor, hon pillar lite men det verkar som det är första gången för henne men ja kåt är man och man ska pilla lite på henne vilket hon då stelnar till och bara : NEEEEEEEEE. Hon säger att hon inte är våt och vet inte varför, hon vill ha sex men hon kan inte ha bla bla bla men hon undrar ifall vi kan fortsätta hångla vidare, jag tänkte väl att hon vill väl ha lite mer förspel innan man kör på, men efter 30 minuter till och jag får fan inte ens pilla på henne utan att hon säger att hon fortfarande inte är våt så lägger jag ned skitet.

Jag vänder mig om och somnar. Skickar hem henne tidigt på morgonen då jag säger att jag ska möta en vän tidigt. Hon har försökt kontakta mig massor av gånger efter det men jag har vrål dissat.

Annat bidrag är en riktig jävla psycho brud..

Får ett mail på samma community som jag träffade andra brudan på om att hon har vart hemligt kär i mig och bla bla bla, lite roligt att höra sånt skit och undrar va fan det är för människa..kollar in hennes profil och bilderna är..WTF hon ser ut som helvete men hon tvingade till sig att träffa henne i stan, ok jag hade ett par saker att fixa i stan men och ville ha sällskap så hon fick hänga på med ut.

När jag träffar henne så ser jag den här spinkiga äckliga kvinnliga utländska dvärjen men MASSIVE ANNOYING VOICE som springer fram och kramar mig, och sen försöker kyssa mig...WTF hej säger jag och är almänt trevlig. Hon släppade runt mig i 45 minuter runt i stan för att visa hennes favorit ställen, hela tiden försökte hålla min hand, krama mig och prata om hur lycklig hon var med mig. Verkligen psycho girl. Hon berättar om att hon hade problem som yngre och därför så var hon så liten bla bla bla, lyssnade inte riktigt, men ja så satte vi oss på en av stans parker där vi skulle ta det lugnt sa hon var på hon försöker att hångla upp mig, hela tiden så "knuffar hon ner mig och försöker fånga mig", helvete jag puttar iväg henne gång på gång men hon tar fan inte ett nej! jag säger att jag måste gå och går gör jag. Får över 25 sms den kvällen över hur mycket hon saknade mig..MEN HUR FAN HAR HON FÅTT MITT NUMMER då jag inte har gett det till henne.

Jag berättar allt det här för en polare till mig som ser chansen för att knulla så han säger att han plockar gärna upp henne! Han ångrade sig brutalt två dagar senare efter ha smsat henne. Hon sa till alla att dom var ihop och förlovade, hade stått utanför hans port i 4 timmar och ropat hans namn i brevlådan, ring honom över 50 gånger på en natt, han fick flera hundra (jag är seriös, flera hundra) sms om hur mycket hon älskade honom och saknade honom. Han fick nog, bjöd över henne, Skällde ut henne så brutalt man bara kan göra sen slängde ut henne i året ifrån hennes lägenhet.

kvinnor
Citera
2010-04-19, 22:02
  #1313
Medlem
MorfarHolgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargvid
mitt bidrag,

Massa Text.

kvinnor
Usch, både röd och hårig... kan inte vart kul.
__________________
Senast redigerad av MorfarHolger 2010-04-19 kl. 22:04.
Citera
2010-04-21, 19:20
  #1314
Medlem
schittlers avatar
Killar går på blinddate för att slippa se fittorna innan. Med risk för att bli äcklad.
Citera
2010-04-24, 20:03
  #1315
Medlem
shitmerkers avatar
Gick på date med Agneta ackrediterad träskross. Gav henne Mcdonalds och på den vägen är det
Citera
2010-04-25, 01:58
  #1316
Avstängd
ZigaZagas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tingelings
Jag har en riktigt bra, fast det är egentligen ingen dejt. Men den är alldeles för bra för att få osagt så vi kan väl säga att det var en väldigt extremt misslyckad dejt

Har varit ute och festat och vid typ 5-6 tycker jag att det är väldigt mycket dags att dra hem från efterfesten. Jag hänger på två bekanta som också ska till tuben. Den ena killen ska åt andra hållet men den andra ska åt mitt håll. Vi sitter, snackar och har det ganska trevligt (åtminstone jag) väl på vägen inser killen att han åkt alldeles för långt. Jag som precis flyttat ska sova alldeles själv i nya lägenheten är väldigt skakis för det och tar tillfälle i akt att bjuda honom till mig, det är ju trots allt inte alls många stationer kvar till mig (inga snuskiga tankar nu, det var en helt oskyldigt).
Väl framme slänger jag mig i sängen och killen undrar om han får låna min dusch och visst får han det.
Jag somnar direkt, vaknar av att han säger att han blött ner alla sina kläder (hade inte hunnit sätta upp duschdraperiet) och frågar om han får låna ett par mjukisar. Jag pekar på mina favoriter och somnar om.
Vaknar igen av att han ska dra till jobbet, säger hejdå, låser dörren och somnar om igen.

Vaknar på riktigt går upp och är på väg att sätta på mig byxorna han lånat och vad ser jag om inte världens fetaste fartränder! i mina favoritmjukisar!!!
Och det var inte bara mjukisarna som blivit bruna, det hade även handduken som han lånade också blivit märkte jag när jag kommit ut ur duschen och skulle använda den enda handduken som var uppackad...

fan, råka halvspotta på skärmen av garvet jag fick
Citera
2010-04-26, 00:36
  #1317
Medlem
Cakures avatar
För ett x antal år sedan hade jag pratat med en kille via playahead ett par dagar. Han addade mig på msn och vi fortsatte samtalet där. Efter någon vecka bestämde vi träff eftersom vi då bodde ganska nära varandra. (Han var nyinflyttad i staden och hade inte så många kompisar) Vi skulle träffas i en lekpark mitt på dagen. När jag suttit där ett tag på en av bänkarna kommer en tanig, nästan onaturligt lång kille fram till mig (det syndes lång väg att han var hyper nervös) så jag inleder samtalet och han stammar fram små korta svar. Jag tycker synd om honom som tydligen är så obekäm i detta så jag försöker prata om saker han gillar och fråga honom mycket (funkade sådär) med det släppte lite ialf. Sen drar han fram en massa kortlekar ur sin rockärm och säger att han vill trolla för mig (Nu mkt mer bekväm) låt honom trolla en halvtimme sådär. Han drog fram dukar ur ärmarna, trollade bort kort och lekte en massa.
Lite udda, men kul när man tänker tillbaka på detta :P
Sen sa jag att jag behövde hem för att jag skulle träffa en kompis.. Efter ett tag fick jag reda på att denna kille också addat en annan bekant via playahead och blivit kk med henne. (kul för honom)
Efter någon vecka träffade jag honom med några andra av mina kompisar och sedan började han hänga med dem ibland.. :P De berättade att han trollade för dem ofta.
Citera
2010-04-26, 00:46
  #1318
Medlem
Cakures avatar
En till.

En annan som addade mig via Playahead. Vi bestämmde träff efter bara någon dag. Denna killa såg snygg ut på korten och jag var ganska nervös eftersom jag inte hade så stor erfarenhet av dejtning eller killar heller för den delen.
Han plockade upp mig med bilen och vi åkte en runda, pratade, gick i affärer, hyrde film och sen begav det sig hem till honom. Han låg i sängen, jag i hans soffa. Hela tiden av filmen sprang han fram och tillbaka med diverse kakor, chips, saft osv. Jag som då var ganska blyg tyckte att jag gjorde bra ifrån mig och att vi hade rätt mycket att prata om men kände mig endå inte riktigt bekväm i läget.
Han skjussade hem mig och vi sågs en gång till och gjorde samma saker då. dvs. runda i bilen, film och sen hemskjussad. Sen sågs vi i en park och höll på lite smått, gick rundor och gjorde inte så mkt. Sen var jag borta ifrån internet i tre dagar och han blev hysterisk när jag hörde av mig igen med anledning att jag hade "skitit i honom" och oss. Jag blev rädd över detta hysteri och hörde inte av mig efter detta. Vi hade träffats tre gånger och bara i ett par timmar och över internet hade vi knappt pratat.

När han kysste mig kläckte han också fram "Känner du inte kemin, att vi är som gjorda för varandra" ryser.
Citera
2010-04-26, 01:12
  #1319
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cakure
En till.


Den första var ruskigt tråkig så jag tror jag skippar det.
Citera
2010-04-26, 03:02
  #1320
Medlem
Cakures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Den första var ruskigt tråkig så jag tror jag skippar det.

Tja.. alla dejter innehåller inte vidrigt sex med snuskigt fula tjejer.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback