Citat:
Ursprungligen postat av
dancedancedance
Är inte hästens rätt ute nuförtiden? Läste det i någon inredningstidning. Min naprapat berättade att de allt för "fina" sängarna inte alls är speciellt bra för kroppen, bäst för ryggen skulle tydligen vara att sova på en kartong.
Du bör lyssna på din naprapats råd för din rygg.
Dessutom, man skall aldrig välja säng efter vad som är inne eller ute.
Enda rätta är att prova ut ordentligt under vägledning av någon som är mer kunnig än sig själv.
I ett blindtest vann hästens säng med hästlängder för mig.
Så din plånbok har väl tur kan man säga, som passar bäst på en kartong.
//Brute