Citat:
Ursprungligen postat av mark.knopfler
Egentligen inte. Att mitt sätt är udda (att jag faktiskt kräver en källa) är väl inte särskilt prekärt. Men samtidigt är min ekonomiska linje (jag har varit rätt öppen med var jag står gällande kärnkraftverk rent ekonomiskt) något som jag inte direkt ser som fel.
Visst förstår jag. Problemet är ju att ni gärna förvrider saker. En incident är ett tecken på ett fundamentalistiskt fel. På en specifik punkt är Fukushima värre än Tjernobyl vilket gör att hela olyckan lika illa som Tjernobyl.
Varför vrider ni sanningen? Sedan sättet ni behandlar oliktänkande är läskigt. Konformism är raka antitesen till forum så kan du inte hantera kritik; sluta använd flashback eller bli avstängd en gång till för ohörsamhet.
Men snälla M.K du klarar ju inte av att se brister hos dig själv att dina språkpolisiära infantila kommentarer lägger en stor hämsko på diskussionen. Språk är inte en matematisk formel. Både sändare och mottagare måste anstränga sig för att det ska gå att kommunicera. Och se dig själv i spegeln, anstränger du dig att förstå? Om du är intellektuellt hederlig så kommer du nog fram till att svaret är NEJ. Det är en brist hos dig som du kanske skulle fundera att jobba på.
Och Nibiru när h*n skriver pekuliär menar samma sak som engelskans peculiar. Jag hade noll problem med att förstå det. Men du som är så kraftigt oförmögen att
försöka förstå vad folk menar så du missar det i dina anala behov av att skriva folk på näsan en normativ statisk oflexibel egen trångsyn på hur svenska språket
är.
Och jag har absolut inga problem alls med att folk har olika åsikter. Det är en stor del av anledningarna till att jag är här. Jag hoppas kunna lära mig av andra människor som har en annan syn och åsikt än jag. Vad gör du här?