2011-05-23, 02:39
Citat:
Ursprungligen postat av FiveGramsAday
I thai går det finna temgesic med, men man får leta lite och inte va för påstridig. Kambodja finns ju även morfin som dom säljer på typ alla apotek jag vart på. Hydrocodone fanns på en del ställen med. Höll mig mest till DHC och riktiga varor..=)
Va? När var du där senast?
Jag har frågat över hela Bangkok och knappt lyckats få tag på Kodein. Bor på Ladprao, men har bara lyckats runt banglampu och Sukhumvit på ett par skummare apotek.
Temgesic försökte jag få tag på I kambodja, frågade på vartända Apotek jag såg i Phnom penh, Siem reap och Sihanoukville utan resultat... Alla erbjöd mig bara Dicodin LP istället. Detta var i år.
Morfin var uteslutet, alla sa bara "no, finish". Eller "no sir, but can give dicodin, very strong".
jag har verkligen försökt i bangkok att få tag på opiater. talar nästan flytande Thai och har försökt på alla möjliga sätt (utom att gå direkt till sjukhus).
har prövat att gå in helt öppet och helt enkelt fråga efter det som knark, då vissa föredrar den snabba attityden. Med andra har jag provat att fakea ryggskada, men bara blivit erbjuden annat skit...
Khmer har jag svårare för att tala, är fortfarande nybörjare, men kan nog för att göra mig förstådd även på landsbyggds apotek. Men inga resultat av Temgesic, hydrocodon, morfin eller Oxy där heller...
Försökte även få tag på Somadril/Mio relax, men fick enbart Tizan, vilket också var svårt att få på många apotek då de helt enkelt inte hade det...
Var detta nyligen, PM:a mig gjärna vart om du vill, skulle vara mycket uppskattat!