• 1
  • 2
2011-03-12, 03:07
Medlem
TG3s avatar
Tjenare, Har en jävla massa OxyContin som jag vill testa injicera. Jag har alldrig sett någon göra det eller läst om hur man gören fix. Så Kan ni hjälpa mig med vad man behöver för att göra det här?
En tablett = 10 mg
hur stor dos krävs? Behöver jag krossa dom och blanda ihop med vatten i en sked och elda och sen lägga en bomullstuss i och sen pumpa upp allt i en macka?
Citera
2011-03-12, 03:29
Medlem
99stoffe99s avatar
Krossa, lös med vatten och elda. Sen filtrera upp och skjut. Börja med 10mg först.
Citera
2011-03-12, 03:34
Medlem
TG3s avatar
hur längeska man lösa med vatten i skeden ?
Citera
2011-03-12, 03:40
Medlem
99stoffe99s avatar
Dom är skitsvåra att lösa, du får elda. Skiten som blir kvar i skeden är bara vax..
Citera
2011-03-12, 03:47
Medlem
TG3s avatar
Okej, tog precis en sil men känner inte så jätte mycket så jag tar mig nog en 10a till i andra armen. alltså ta krossade Oxycontin i en sked och lägga till vatten i skeden och sen elda under så båda löses ihop sen kasta ner en bomullstuss och pumpa upp det i silen till 10 mg eller tills den är full ?
Citera
2011-03-12, 03:48
Medlem
99stoffe99s avatar
korrekt.. Men du behöver ju inte fylla pumpen helt med vatten. Räcker till hälften.
Citera
2011-03-12, 04:41
Medlem
Dolcontinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 99stoffe99
Dom är skitsvåra att lösa, du får elda. Skiten som blir kvar i skeden är bara vax..

Att så många har svårt att lösa Oxy... har hört/läst om det flera ggr. Har har aldrig sett en svårlöst Oxycontin i hela mitt liv, varken när de kokas på sked eller värms i mikro. Dolc däremot kan bli som tapetklister om det värms för länge.

Kokar du länge? De jag har sett har bara kokats i ett par till 4 sekunder typ... tills det har bildats lite, lite "slagg" på ytan. Vissa kokar de inte ens och det funkar tydligen det också. Vet dock inte om det blir lika bra.

Slagget som blir kvar i koppen blir till vanligt pulver igen när det har torkat och går då att återanvända igen... men då krävs det några stycken 40-mg's-rester.
Citera
2011-03-12, 10:03
Medlem
Om du aldrig sett eller inte vet hur man skjuter, varför gör du det? kör du iv eller muskulärt? Alltså tar du sprutan i en ven eller muskel? Eller ingadera kanske? Kanske där problemet ligger eller?

Jag har inte koll på hur man skjuter Oxy, någon annan kanske kan hjälpa?
Citera
2011-03-12, 11:52
Medlem
TG3s avatar
Citat:
Om du aldrig sett eller inte vet hur man skjuter, varför gör du det? kör du iv eller muskulärt? Alltså tar du sprutan i en ven eller muskel? Eller ingadera kanske? Kanske där problemet ligger eller?

Jag har inte koll på hur man skjuter Oxy, någon annan kanske kan hjälpa?
Tjenare, enda gången jag sätt någon ta sprutor är min mamma var ifrån jag fått mina oxyontin. hon hade cancer. jag kör allt i armvecket och pumpar på för fullt. tog mig en 20 mg macka för 1 tmme sen.
Citera
2011-03-12, 12:27
Medlem
Dolcontinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TG3
Tjenare, enda gången jag sätt någon ta sprutor är min mamma var ifrån jag fått mina oxyontin. hon hade cancer. jag kör allt i armvecket och pumpar på för fullt. tog mig en 20 mg macka för 1 tmme sen.

Det där lät ju sorgligt =( Hon hade alltså cancer... inte har? Och är hon botad eller behöver hon dem inte längre för att hon har gått bort? Om man får fråga...

Om hon gått bort så hoppas jag det inte var nyligen isf, och att du slår i dig oxyn pga det? Blev fan deppig av att läsa det där.

Om du måste slå i dig Oxy så hoppas jag att du inte bara trycker in det i armvecket? Du ser blod i nålen eller pumpen innan väl? Låter väl som en dum fråga om man vet hur man gör, men alla vet ju inte det. Men jag lär väl ta för givet att du skulle märka att du gjorde fel om du gjorde det...

Citera
2011-03-12, 15:32
Medlem
Skjut för fan INTE!
Kan man inte det och har inte sett hur man gör så är det svårt! Det låter som du bara trycker in sprutan, det funkar INTE så! Du måste sätta den i en blodådra, du får måste se att den sitter i genom att du får blod i srputan(som baksug). Du får inte sätta den genom venen då är risken stor att du punkterar venen och får en svullnad.
Du, ät dem istället! För att skjuta så måste nästan någon visa dig hur man gör.
Citera
2011-03-13, 21:25
Medlem
TG3s avatar
Citat:
Det där lät ju sorgligt =( Hon hade alltså cancer... inte har? Och är hon botad eller behöver hon dem inte längre för att hon har gått bort? Om man får fråga...

Om hon gått bort så hoppas jag det inte var nyligen isf, och att du slår i dig oxyn pga det? Blev fan deppig av att läsa det där.

Om du måste slå i dig Oxy så hoppas jag att du inte bara trycker in det i armvecket? Du ser blod i nålen eller pumpen innan väl? Låter väl som en dum fråga om man vet hur man gör, men alla vet ju inte det. Men jag lär väl ta för givet att du skulle märka att du gjorde fel om du gjorde det...

Hon dog för 4 år sen utav cancer :/ Jag slog i mig oxy för jag TYCKTE om att flumma på det mesta. Jag körde Iv i armvecket och snortade. Jag gjorde fel någonstans för min arm är konstig efter allt. det jag lärde mig av den här helgen är att endast dricka alkohol och röka gräs i fortsättningen för jag kunde inte låta bli att ta lite mer oxy när det redan räckte.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in