Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-03-10, 12:47
  #1
Medlem
Knullkungens avatar
http://www.nyhetskanalen.se/1.204914...drar_rosengard


I klippet ovan kan man se 100-åriga Sonja berätta om varför Rosengård är hennes favoritplats i Malmö. Bör man utnytja en så gammal och kanske lätt förvirrad dam i mångkulturspropaganda som denna? Själv tycker jag att det hela verkar fejk. Altså att hon verkligen inte tycker så men gärna vill synas i media.
__________________
Senast redigerad av Knullkungen 2011-03-10 kl. 13:39.
Citera
2011-03-10, 12:52
  #2
Medlem
sven.hedins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
http://www.nyhetskanalen.se/1.204914...drar_rosengard


I lippet ovan kan man se 100-åriga Sonja berätta om varför Rosengård är hennes favoritplats i Malmö. Bör amn utnytja en så gammal och kanske lätt förvirrad dam i mångkulturspropaganda som deena? Själv tycker jag att det hela verkar fejk.

Kommer bli extra kul om kärringen blir rånmördad.
Citera
2011-03-10, 12:53
  #3
Medlem
Min-Mammas avatar
Inte så konstigt när andra världskriget och 1800talets hoddor är hennes referenser. Då ser ju Rosengård tämligen exklusivt ut.
Citera
2011-03-10, 12:55
  #4
Medlem
knullklassons avatar
Alla metoder är av godo när mångkulturens alla fördelar ska präntas in i svenskarna skallar. All kritik och allt ifrågasättande kring mångkulturen är rasism. Punkt.
Citera
2011-03-10, 12:55
  #5
Avstängd
Sirpansons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
http://www.nyhetskanalen.se/1.204914...drar_rosengard


I lippet ovan kan man se 100-åriga Sonja berätta om varför Rosengård är hennes favoritplats i Malmö. Bör amn utnytja en så gammal och kanske lätt förvirrad dam i mångkulturspropaganda som deena? Själv tycker jag att det hela verkar fejk.

Jag håller med...Det är säkert en jude som klätt ut sig till en gammal tant..
Citera
2011-03-10, 13:00
  #6
Medlem
Ultimatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
http://www.nyhetskanalen.se/1.204914...drar_rosengard


I lippet ovan kan man se 100-åriga Sonja berätta om varför Rosengård är hennes favoritplats i Malmö. Bör amn utnytja en så gammal och kanske lätt förvirrad dam i mångkulturspropaganda som deena? Själv tycker jag att det hela verkar fejk.
Bra att du kör en spellcheck innan du postar.

Hon är 100 år, förmodligen är hon så senil att alla blattar ser ut som hennes barnbarn....
__________________
Senast redigerad av Ultimatrix 2011-03-10 kl. 13:13.
Citera
2011-03-10, 13:10
  #7
Medlem
Min-Mammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultimatrix
Bra att du kör en spell check innan du postar.

Hon är 100 år, förmodligen är hon så senil att alla blattar ser ut som en hennes barnbarn....

Så var det det här med att kasta sten i glashus...

Komiskt att tillrättavisa någon när man har noll koll själv.
Citera
2011-03-10, 13:13
  #8
Medlem
Ultimatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min-Mamma
Så var det det här med att kasta sten i glashus...

Komiskt att tillrättavisa någon när man har noll koll själv.
EN PLOCKAS INTE UPP AV SPELLCHECK

fattar sen inte hur fan en kom dit men aja..
Vad är det vi borde diskutera ens? Att en 100-åring kärring sa att hon gillar Rosengård? Alla delar av Rosengård drabbas väl inte av kärnvapenkrig eller?
Citera
2011-03-10, 13:21
  #9
Medlem
Min-Mammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultimatrix
EN PLOCKAS INTE UPP AV SPELLCHECK

fattar sen inte hur fan en kom dit men aja..
Vad är det vi borde diskutera ens? Att en 100-åring kärring sa att hon gillar Rosengård? Alla delar av Rosengård drabbas väl inte av kärnvapenkrig eller?

Förhoppningsvis drabbas inga delar av Rosengård av av kärnvapen. Sådana vapen har en tendens till att smutsa ner stort område runt omkring "ground zero". Det skulle alltså drabba svenskar också.
Citera
2011-03-10, 13:33
  #10
Medlem
Adversariuss avatar
Skönt att det finns en utvald skara stolta svenskar vars ögon ej längre täcks av den sionistiska mångkulturmaffians omnipotenta propaganda och plan att på sikt utrota den vita rasen. Någonstans där bakom gardierna sitter islamisterna och bigshot-judarna och manipulerar omedvetna svenska journalister. De har ju ändå kontroll över världens alla samlade bankkonton och press, så det ska ju inte vara några problem, eller hur?

Stilla reflektion: Malmö vill intervjua en väldigt gammal medborgare i samband med ett jubileum, och ställer lite frågor om hur hon minns Malmö förr om åren. Därpå tillfrågas hon om sin favoritstadsdel, vilket blev Rosengård eftersom hon antagligen bott där lååångt innan kriminaliteten började och därför trivs. Behåller man artikeln som den är men byter ut Rosengård mot valfri stadsdel med vit majoritet, då blir det... en jubileumsartikel. Nu är det livsfarlig islamistpropaganda.

Som jag har förstått det efter att ha läst runt så tror ni outbildade att det pågår någon slags konspiration för att PK-isera Sverige och fylla landet med så många invandrare som möjligt, i vilken media och alla andra deltar. Bakom dessa sitter ett gäng allsmäktiga och maktgalna judar som styr allt efter egen vilja. Ni är emot detta för att det hotar den svenska rasen. Detta motiverar ni med är att svenskar är mer sofistikerade, smartare, vackrare och hederligare och ska absolut inte beblandas med smutsiga muslimapor. Då blir jag lite konfunderad; i de ordalag ni pratar om denna konspiration framstår den som något en stor, stor mängd enormt, enormt smarta människor som är väldigt, väldigt duktiga på att föra en vansinnigt stor mängd människor bakom ljuset. Med ert socialdarwinistiska tankesätt, borde då inte denna grupp personer vara de som är värda att bevara eftersom de uppenbarligen är smartare än varenda svensk utöver er upplysta lilla kärna?
Citera
2011-03-10, 16:07
  #11
Medlem
KillForSatans avatar
Det tv4 egentligen vill säga med klippet är: "Här har vi en gammal kärring som gillar svartskallar, då måste ni andra också gilla svartskallar. Om hon nu bor här så måste rosengård vara som vilket svenskt villaområde som hellst"
Citera
2011-03-10, 17:43
  #12
Avstängd
Yingtenaxiongnaiers avatar
Det är väl hennes åsikt?
Fan alltså, vissa tar ju åt sig för allt
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback