Citat:
Ursprungligen postat av Halfbacks
Demokrati verkar ju inte vara viktigt när det handlar om saker/människor du inte bryr dig om eller vill stödja.
Det är intressant att du vill försvara den när det handlar om dig själv och din egen yttrandefrihet.
Jag är däremot inte alls intresserad av att stödja vare sig din eller någon annan nazists yttrandefrihet på flashback.
Av den orsaken ser jag det som extremt positivt att debatten om integriteten på nätet växer.
Min våta dröm är att ni i en snar framtid hängs ut på sidor med namn och adress likt pedofilerna i USA.
Jag tycker att ni är värre än dom så det skulle i högsta grad tjäna ett högre syfte och vara till stort gagn för samhället.
Du är emot islam och du är emot yttrandefrihet bland i detta fallet "vita högerextremister" av olika slag som ni brukar benämna dem. Alla som inte tycker som ER skall således dödas. Tack för det svaret, det var precis det jag under flera år misstänkt kring maktetablissemanget och dess hantlangare som dig. Ni är antidemokrater och är beredda att ta till våld när verkliga demokrater äntligen efter årtionden av tysthet börjar höras, både från höger och vänsterkanter, eller bara folk som jag som är ute efter sanning och sunt förnuft. Sådana som NI är våldsverkare och massmördare. Ni är rädda för det fria ordet.
Visst finns det puckon som skriver "hon skall bli knullad i röven" eller nazister som sprider sin propaganda. Men så länge de inte gör något med våld eller hotar med våld direkt, så har de rätt att uttrycka sig. Att man som denna Sonja tillika efterblivna häxa uppmärksammar i en självaste public servicekanal, att någon yttrar något så banalt som svordomar mot henne, är ju ett ytterliggare bevis för hur illa det är ställt i dessa vidriga feministhjärnor. En normalfuntad människa hade bara negligerat detta pajaseri och inte gjort en big deal av det.