2011-03-10, 11:39
Medlem
MoLoKs avatar
Till alla: läs avslöjandena i Expressen etc idag (för oss är det inget nytt men det har tidigare inte stått i MSM).

Det är fastslaget, i MSM, att det finns politiska och personliga kopplingar mellan Ardin och polisens förhörsledare.

#prataomdet är den MEDIALA kopplingen.
Citera
2011-03-10, 11:43
Medlem
TheHawkss avatar
En av damerna förklarar sin rädsla över att skriva privat på sin blogg. Hon beskriver det till och med som att hon är "livrädd". När hon förklarar varför hon över huvud taget skriver, säger hon att hon skriver för att få positiv respons. Vilket sammanträffande...

Hon står mitt i gazaremsan där hon blir blottad av såväl vänner som fiender. Det komiska är att hon enbart vill få vännernas uppmärksamhet och fienderna ska hålla sig borta. Det fungerar inte så min unga dam...

Du kan inte alltid bara få ryggdunkningar när du är en offentlig person. Har du svårt med det måste du inse verkligheten och sluta blogga eller blogga privat. Att gråta över kritik är trams!
Citera
2011-03-10, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hometown
Fattar ni inte att ni fölorar på jude-snacket? Ni har belägg så det räcker. Skippa det.

Det är viktigt att identifiera etnicitet för att kunna dra generella slutsatser om folkgruppers generella nytta/onytta.

I framtiden kanske vi ofta får höra "åh vilken skön anti-pk-jude".

Men just nu verkar inte mediejudarna tycka särskilt väl om Flashback eller personer som "hänger i kommentatorsfält".
Citera
2011-03-10, 12:30
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av user
Du tror inte att judar kan heta Adolf?
Jodå, men det är nog inte alltför vanligt...

Citat:
Ursprungligen postat av chribsson2
Kolla in männen på denna bild. I princip alla har ett skönt "velourskägg" och tittar beundrande och längtansfullt på kvinnorna. Jag tror inte Sonja omger sig med starka, bestämda män direkt...... de där snubbarna skulle skriva under vilket upprop som helst, för att få slicka lite Sonjavagina...
Jag tänkte också på att det inte direkt var George Clooney som satt där.
Senast redigerad av FritzDaCat 2011-03-10 kl. 12:33.
Citera
2011-03-10, 12:34
Medlem
Ezzelinos avatar
Schwarzenbergers "sanningsvittne" i det radioprogram där hon ägnade sig åt att beljuga sina, Ardins och de Assangehatande rabiatfeministernas kritiker är alltså den här snubben, en viss Mostafa Schurmann:

http://www.ur.se/samtiden/forelasnin...rottsligheten/

http://svt.se/2.33782/1.2015187/mang...tning&from=rss

Har vi att göra med en korsning mellan muslimsk neger och jude, vilket efternamnet onekligen tyder på?

http://missionxp.webblogg.se/2010/ma...l-ar-en-a.html

Citat:
MP Schurman i Ontario har reagerat på användandet av termen 'apartheid' om Israel; se videon nedan.
Citera
2011-03-10, 13:00
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poliskommissarien
Outa aldrig någon på Flashback!

Han outade ingen, tycker det är underhållande att se paragraf ryttare försöka sätta dit folk, när de själva uppenbarligen inte kan reglerna.

OnT: Desto mer dessa människor håller på, desto mer uppmärksamhet hamnar på ämnet, vilket i sin tur är det sista de borde eftersträva för det kommer bara resultera i högre medvetenhet bland befolkningen om just deras rätt till yttrandefrihet, och göra det svårare att inskränka den och sammtidigt behålla stödet från folket.
Citera
2011-03-10, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jafan89
Han outade ingen, tycker det är underhållande att se paragraf ryttare försöka sätta dit folk, när de själva uppenbarligen inte kan reglerna.

OnT: Desto mer dessa människor håller på, desto mer uppmärksamhet hamnar på ämnet, vilket i sin tur är det sista de borde eftersträva för det kommer bara resultera i högre medvetenhet bland befolkningen om just deras rätt till yttrandefrihet, och göra det svårare att inskränka den och sammtidigt behålla stödet från folket.

Hon behöver ju inget stöd från folket, eftersom hon babblar på SR.

Men jag skickade just ett mail och frågade hur man ändå kan vara med och påverka, för det borde man väl kunna, det är ju våran gemensamt finansierade radio?
Får se vad dem svarar.
Citera
2011-03-10, 13:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Schwarzenbergers "sanningsvittne" i det radioprogram där hon ägnade sig åt att beljuga sina, Ardins och de Assangehatande rabiatfeministernas kritiker är alltså den här snubben, en viss Mostafa Schurmann

Vill påpeka att enligt ratsit är Mostafa Schurmann 27 år gammal.

Med andra ord har han jobbat max 6 år som polis

Påpekas kan att det finns fd poliser med 20-30 års erfarenhet av yrket som jobbar som konsulter.

Bjöds just han in till programmet pga sin långa erfarenhet? eller hudfärg,namn,pk-åsikt mediakåthet?
Citera
2011-03-10, 13:24
Medlem
Jag klippte ned litegranna för den som inte orkar lyssna igenom allt dravel.

Klippet börjar när den fd. Polisen(nämnd i inlägget ovan) pratar om hur man ska kunna sätta dit folk.
Sen övergår det till att Sonja förlöjligar flashback och flashbackaren.
Det slutar med att Sofia Mirjamsdotter tycker att Kommentarer ska modereras.

Lite sammanfattat ..

Länken

Man borde dock lyssna på hela programmet.
Citera
2011-03-10, 13:29
Bannlyst
Kan inte DU Sonja, Mirjamsdotter, Mostafa och Hanna komma till denna tråd och debattera öppet och fritt?? Jag välkomnar er att göra detta för det hade varit mycket givande för samhällsdebatten att ni möter era antagonister här sakligt. Utifrån det så kan väljarna och medborgarna ta ställning i dessa frågor.

Tro mig, alla är inte hotfulla som vill "knulla er i röven".
Citera
2011-03-10, 13:30
Medlem
Bullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonden
Sen övergår det till att Sonja förlöjligar flashback och flashbackaren.

Det har man ju lyckats bra med själva. Tex genom denna tråden. Den ger ju all bekräftelse hon behöver.

Paradoxalt att beivrande av yttrandefrihet skriker hora och jude efter någon som utnyttjar den rätten.
Paradoxalt jag menar förstås patetiskt.
Citera
2011-03-10, 13:31
Bannlyst
Kan vi hålla diskussionen på en värdig nivå och låta bli att tramsa om våldtäkt och avrättning? Att människor blir arga och upprörda i sakfrågan är en sak, men de som ropar och svär högst i den här tråden har jag inte sett röken av i #prataomdet-tråden. Det hänger ihop. Läs in er och kom med i matchen.
Tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in