Ett avsnitt in på den nya säsongen och det blir redan en veckas uppehåll. Teasern för nästa veckas avsnitt visar återigen ett Trump-avsnitt Börjar ju bli tröttsamt o se de inte göra något annat än o driva med Trump varje gång.
Förklarar varför jag fick något jävla UFO-program när jag försökte ladda ner senaste avsnittet från PirateBay.
Ännu ett tråkigt avsnitt, fattar inte hur de inte kan lägga ner mer tid på manuset när de ändå bara gör ett par fåtal avsnitt varje säsong + alla uppehåll som vi har haft. Gick igenom gångna säsonger på imdb för att se vilka minnesvärda avsnitt vi har haft de senaste åren, såg kanske 2-3 avsnitt som har varit ganska bra sen 2013, då vi hade Black Friday/Game of Thrones avsnitten som var roliga.
Ännu ett tråkigt avsnitt, fattar inte hur de inte kan lägga ner mer tid på manuset när de ändå bara gör ett par fåtal avsnitt varje säsong + alla uppehåll som vi har haft. Gick igenom gångna säsonger på imdb för att se vilka minnesvärda avsnitt vi har haft de senaste åren, såg kanske 2-3 avsnitt som har varit ganska bra sen 2013, då vi hade Black Friday/Game of Thrones avsnitten som var roliga.
Det stör mig hur South park fortfarande får så mycket uppmärksamhet trots att det var varit så uselt i över ett decenium. Är det brist på konkurrens eller vad är det som gör att folk fortfarande bryr sig?
Uppehåll igen. Vad håller de på med egentligen? Ska de hålla på såhär hela säsongen? Bara visa ett avsnitt varannan vecka. Då kommer de nog tappa rejält med tittare.
Läste att en del tror att det är medvetet från Paramount's sida, för att tvinga folk att behålla sina prenumerationer i fyra månader istället för bara ~2.5.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!