Möjligt att det var för att man hunnit sakna SP lite nu men jag tyckte faktiskt avsnittet var bättre än genomsnittet under de senare säsongerna. Dock trodde jag att alla Baldwin-bröderna var döda i South Park-universumet efter kanadensarnas fega bombning av deras hus i filmen.
Möjligt att det var för att man hunnit sakna SP lite nu men jag tyckte faktiskt avsnittet var bättre än genomsnittet under de senare säsongerna. Dock trodde jag att alla Baldwin-bröderna var döda i South Park-universumet efter kanadensarnas fega bombning av deras hus i filmen.
Satiren var inte särskilt "bitande" och det med jultomten var bara ännu en SP "twist". Det är fortfarande ett favoritprogram, men jag förväntar mig mer av Matt&Trey.
Det där "6 days to air" kan onekligen bli ett problem ibland om de hårdnackat ska hålla sig till det schemat istället för att försöka göra det bästa de kan.
Din MAMMA letar efter kontinuitet i SP-universumet....wait what?
Tycker att senaste avsnittet var väldigt träffsäkert. Ogillar den enorma överskattningen av sociala medier. Avsnittet saknade dock en hel humor, det var inte jättekul. 3/5 kan det få i betyg.
Helt okej avsnitt, är alltid en fröjd när Butters är involverad
Apropå ingenting. Är det bara jag som stör mig på alla dessa SP-"fans" som ständigt klagar på alla nya avsnitt och anser att serien var som bäst under de första säsongerna? Med den simpla under bältet-humorn.
Helt okej avsnitt, är alltid en fröjd när Butters är involverad
Apropå ingenting. Är det bara jag som stör mig på alla dessa SP-"fans" som ständigt klagar på alla nya avsnitt och anser att serien var som bäst under de första säsongerna? Med den simpla under bältet-humorn.
"Under bältet" humor har alltid varit extremt ironiskt när det gäller SP.
Trey Parker har talang!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!