2011-10-06, 18:33
Medlem
Krösus Sorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weener
Fan va snurrig jag blev av detta avsnittet. Varför gjorde dom ett så udda och speciellt av snitt i slutet av förra säsongen, för att sedan ta tillbaka allting så att det blir som vanligT?

hade gärna sett hur det utvecklade sig om Stan inte hängde med Kyle och dom andra ett tag.
För det är south park, de gör gärna något udda med våren och höstens sista avsnitt. Tror att de har nämnt i någon intervju (eller liknande) att de oftast är rätt trötta på SP efter att ha producerat 6 avsnitt på lika många veckor så i det 7:e så leker de bara...
Citera
2011-10-06, 19:58
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weener
Fan va snurrig jag blev av detta avsnittet. Varför gjorde dom ett så udda och speciellt av snitt i slutet av förra säsongen, för att sedan ta tillbaka allting så att det blir som vanligT?

hade gärna sett hur det utvecklade sig om Stan inte hängde med Kyle och dom andra ett tag.

Tyckte också att de fegade ur lite. Hade hoppats att de skulle spinna loss ordentligt på det de avslutade med i våras istället.
Citera
2011-10-06, 21:36
Medlem
BilboBus avatar
Rätt okej avsnitt, det var ju bra. men inte särskilt roligt.

Undrar mest varför just jamesson? Är det något underliggande syfte med att ha den drycken?
Citera
2011-10-06, 22:57
Medlem
NirvanAs avatar
Ganska bra avsnitt faktiskt. Skönt att det är tillbaka till normalt.

Aliens or whatever fuck you
Citera
2011-10-07, 00:51
Medlem
Laxons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BilboBu
Rätt okej avsnitt, det var ju bra. men inte särskilt roligt.

Undrar mest varför just jamesson? Är det något underliggande syfte med att ha den drycken?

Tänkte också på varför de just valde Jameson... Kanske bara för att de fick en fet check av företaget?
Citera
2011-10-07, 01:00
Medlem
Poita_s avatar
Fan vad jag hatar South Park för att dem lät föräldrarna bli tillsammans igen. Jävla idioter, varför kunde inte Stan få vara ett skilsmässobarn? Varför var dem tvungna att återställa allt igen.

:/
Citera
2011-10-07, 08:18
Medlem
Slashcares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poita_
Fan vad jag hatar South Park för att dem lät föräldrarna bli tillsammans igen. Jävla idioter, varför kunde inte Stan få vara ett skilsmässobarn? Varför var dem tvungna att återställa allt igen.

Jag fattar inte varför folk blir förvånade. Har ni ens sett SP tidigare? Jag räknade nästan med att avsnittet skulle börja som om inget från senaste avsnittet hade hänt. Men dem ville få in hur dem måste våndas igenom de sista säsonger dem har kvar i sig att ge / måste ge pga kontrakt.

Och valet att inte göra en "left turn" är helt rätt. SP är inte och ska inte vara någon såp-opera.
Citera
2011-10-07, 08:24
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slashcare
Jag fattar inte varför folk blir förvånade. Har ni ens sett SP tidigare? Jag räknade nästan med att avsnittet skulle börja som om inget från senaste avsnittet hade hänt. Men dem ville få in hur dem måste våndas igenom de sista säsonger dem har kvar i sig att ge / måste ge pga kontrakt.

Och valet att inte göra en "left turn" är helt rätt. SP är inte och ska inte vara någon såp-opera.

På vilket sätt skulle det förvandlas till en såpopera om man gjorde en "left turn" menar du?
Citera
2011-10-07, 08:35
Medlem
Slashcares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
På vilket sätt skulle det förvandlas till en såpopera om man gjorde en "left turn" menar du?
Helatiden flyttar successivt handling och relationer ifrån kärnan.
Citera
2011-10-07, 08:40
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slashcare
Helatiden flyttar successivt handling och relationer ifrån kärnan.

Tycker verkligen inte att den meningen var någon bra förklaring på hur det skulle förvandla SP till en såpopera.
Citera
2011-10-07, 15:17
Medlem
Krösus Sorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poita_

Om du inte märkte det, så precis som förra avsnittet så driver de med sig själva.
Citera
2011-10-07, 15:37
Medlem
Jullsans avatar
Trist att dom bara resettar allt och låtsas som ingenting har hänt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in