2012-04-05, 10:41
Medlem
Slashcares avatar
Sämsta slutet på ett SP avsnitt någonsin. Hoppas att det inte är något bestående... (utan att spoila vad)
Dåligt avsnitt var det över lag också. Fick dock ett eller två garv.
Citera
2012-04-05, 14:39
Medlem
Håller med föregående, skitavsnitt i klass med funnybot.
Fanns inget jag skrattade åt denna gång.

Citera
2012-04-05, 16:48
Medlem
Senaste avsnittet, var nog bland det sämsta avsnittet som sänts. Inte ens värt att se.
Hitills ett bra avsnitt på denna säsong iaf, syftar såklart på Reverse cowgirl.
''Sueance'' scenerna fick ju en att garva rejält.
Citera
2012-04-05, 18:01
Medlem
Håller med er andra, sämsta avsnittet idag! Förstod inte vad det roliga var. Hoppas att nästa veckas blir mycket bättre.
Citera
2012-04-05, 18:54
Medlem
dayweeds avatar
Det bästa med dagens avsnitt var väl när Cartman och Butters var i skogen och letade efter Jewpacabra eller vad den hette. "Nooo Christ!" "Jesus is a lie!"

..sen när Cartman fick de på Sooper Foods att åka till Nassau för den där vattenrutschkanan.

Avsnittet gick ut på att Cartman hittade på allt det där med Jewpacabra för att själva kunna delta i Easter-egg letandet utan en massa andra barn springandes omkring. Så uppfattade jag det i alla fall.
Senast redigerad av dayweed 2012-04-05 kl. 18:58.
Citera
2012-04-05, 20:05
Medlem
Jullsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EdgeofEnding
Nu kollade jag på Cash for Gold.....

Detta....är....inte......kul.....
"ooh, you fuck me"
"you should kill yourself"

Så ovärt att fortsätta på den här tråden, e ju bara ni som gillar denna nya skit.

Du är inte ensam
Citera
2012-04-05, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schenkenberg87
Håller med föregående, skitavsnitt i klass med funnybot.
Fanns inget jag skrattade åt denna gång.

Följande avsnitt lär säkert spinna vidare på detta.

Senaste avsnitten har väl varit lite sådär, men håller fortfarande första avsnittet högt! Bisarr roligt!
Citera
2012-04-05, 20:44
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dayweed
Det bästa med dagens avsnitt var väl när Cartman och Butters var i skogen och letade efter Jewpacabra eller vad den hette. "Nooo Christ!" "Jesus is a lie!"

..sen när Cartman fick de på Sooper Foods att åka till Nassau för den där vattenrutschkanan.

Avsnittet gick ut på att Cartman hittade på allt det där med Jewpacabra för att själva kunna delta i Easter-egg letandet utan en massa andra barn springandes omkring. Så uppfattade jag det i alla fall.

Tyckte samma saker var bra o fick samma uppfattning av avsnittet.

Sen var det ju ripoff på "finding bigfoot" på discovery.. Att de filmade i mörker, skrek ut ett parningsläte (ja, när de jagar bigfoot i det verkliga pogrammet så skriker en snubbe ut "parningsrop") och tar allt som hamnar på kamera som ett bevis.

Edit: Vad ja tyckte om avsnittet var ok, ja flinade fler än 5 gånger. Bland de sämsta de gjort, men inte sämre än funnybot eller dedär avsnittet om tveenwawe.
Det är fortfarande SP, även om de är sämre kvalite nu så flinar ja mer än ja gör åt simpsons.
Senast redigerad av Bongmon 2012-04-05 kl. 21:06.
Citera
2012-04-05, 20:58
Medlem
Cowells avatar
Folk är verkligen fruktansvärt negativa till SP här. Dåliga avsnitt av SP existerar knappt och detta var inte heller dåligt. Klart sämre än majoriteten, men fortfarande kul.
Citera
2012-04-05, 21:30
Medlem
Vilket jävla skräp! Matt och Trey lider uppenbarligen av idétorka. Uttjatade skämt om judar räcker inte för att väga upp en kass och poänglös story.
Citera
2012-04-05, 21:52
Medlem
Jullsans avatar
Senaste avsnittet var ren jävla dynga. Vad var poängen? Bland det sämsta South Park avsnitten som sänts måste jag säga.
Citera
2012-04-05, 22:42
Medlem
gronbuskes avatar
Denna tråden börjar kännas dum, de flesta här sitter bara och klagar över hur dåligt det är... Kan ni inte bara titta på nåt annat eller sluta klaga och diskutera något relevant. Ni kan väll säga varför det var dåligt eller nåt, nu är det mest bara oneliners. Även jag kan säga att det inte precis är mitt favoritavsnitt, tror helt enkelt jag tröttnat på Cartman lite. Men den hade en del bra delar, biten i egypten var faktiskt ganska kul. Jag tror nog att Trey och Matt skulle ta och lugna ner sig lite med avsnitt om judar, det börjar bli ganska många nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in