Jag hoppas p att den lggs ner. r inte de senaste avsnitten bevis p att M&T aldrig kommer n upp till deras svunna niv?
Visst, det har funnits roliga delar, men det rcker inte fr serien att ha ett fortsatt underhllningsvrde. Som det ser ut nu gr serien p tomgng, och precis som Randy och Sharon antyder i det senaste avsnittet s behvs frndring.
Nu kanske jag lter som en cynisk jvel som vill att serien ska lggas ner, men jag frstr inte hur ni kan vilja att serien ska mjlkas bara fr att det ger er underhllsvrde i att se ett nytt South Park-avsnitt varje torsdag. Istllet borde den ta slut efter ssong 15 s vi kan komma ihg South Park som en av de roligaste serierna som ngonsin snts, och inte en serie som hade ett utgngsdatum men som trots detta fortsatte.
Det r en parodi p giftemlet i Storbritannien men gr fr lngt t alla hll och blir bara skit.
Kommentatorn lever sig inte alls i att folk dr till hger och vnster. ven om kanadensarna i SP r ckliga s gr de fr jvla lngt p slutet.
Lraren skriker fuck hela tiden. Toothfloss r ett jvla monster...vad fan?
Family Guy stil p det hela. Ta vad som helst och blanda ihop det.
Human Centipede fr visserligen in en bra pong mot Apple men gr fr jvla lngt och blir bara vidrig utan ngon anledning. Cartman har alltid varit respektls men gr ven han fr lngt. Om idn r att kritisera att ords betydelse i princip helt kan byta form och att Cartman inte ens frstr vikten av det han sger s r det fr jvla lngskt.
Visst finns ven hr lite fina gems. P det sttet som han fixar med mobilen medan psykologen frolmpar honom r skitnice fick mig att tnka till lite. Dr fanns ett behov av att fortstta frolmpningarna s att han skulle ha tid att lgga upp det hela. Men i vrigt gr det fr lngt.
Vad tycker ni?
du har en pong, det hller jag med om! det jag vill se mer av r de avsnitten som inte riktigt har med ngon aktuell hndelse att gra, eller iaf inte s att hela skmtet blir att driva med hndelsen. Knns som om de riktigt roliga iderna r borta och drfr blir det fr mycket fokus p att bara hrd driva med vissa specifika saker. ( hoppas nn fattade )
Dock r budskapet och sttet M&T lgger fram nmnda budskap p vldigt smart. Ja, nstan genialiskt.
De sger ju mer eller mindre rtt ut att de inte orkar hlla p att skapa SP ngot mer, att det bara r samma skit om och om igen.
En annan id vore ju att slppa in lite andra kreativa hjrnor/satiriker som "gstartister" s att de fr skapa sina egna episoder/avsnitt i SP-universumet. Ptja... varfr inte?
Grymt avsnitt enligt mig. Det ska bli vldigt intressant att se hur det gr fr Randy nr han tvingas bo sjlv. Sen kan man nog rkna med att Stan ordnar upp sitt liv med hjlp av en klassisk slutmonolog i sann South Park-filosofisk anda.
Jag vet inte vad jag tycker om avsnittet faktiskt, r lite bestrt.. Trodde inte det skulle sluta sdr. Men kul nd att Cartman och Kyle spelade LA Noire nr man sjlv suttit med det ett tag.
Haha, jo, har spelat det jag med. Riktigt speciellt spel, tyckte dock det var riktigt linjrt. Och Stan ppekade att man alltid kunde trycka p samma knapp men det stmmer verkligen inte.
De sger ju mer eller mindre rtt ut att de inte orkar hlla p att skapa SP ngot mer, att det bara r samma skit om och om igen.
Jag tolkar det mer som att de sger att folk gnller fr att de blir ldre och trkiga. Det stmmer ocks i min mening. G in i valfri trd i det hr forumet s ser du att det r exakt samma visa oavsett vilken serie det handlar om. "Fy fan vad XXXXXX har gtt ned sig! Den frsta ssongen r s jvla mycket bttre. Lgg ned skiten nu!!!"
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!