2012-04-26, 20:57
Medlem
kvertys avatar
Haha, Cartman är allt en störd liten grabb, fyfan vad jag garva när han misshandla cupidme och sen försökte återuppliva han. Så fult jävla skratt också "Ti hi tihihihi"
Citera
2012-04-26, 20:58
Medlem
NirvanAs avatar
Nja ganska dåligt avsnitt, lite för tamt och för lite episkt för min smak.
Citera
2012-04-26, 21:05
Medlem
Fan vad det tog lång tid denna gång innan första negativa kommentaren kom för senaste avsnittet!
Citera
2012-04-26, 21:46
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Fan vad det tog lång tid denna gång innan första negativa kommentaren kom för senaste avsnittet!
Jävligt överraskad att jag är den ända än så länge som inte tyckte dagens avsnitt var så bra...

Ge mig avsnitt med Randy istället =)
Citera
2012-04-26, 22:43
Medlem
frantiks avatar
Nja, inget avsnitt i min smak. Sen kollar jag inte på GoT heller så. Dock kul när Butters tröstade Eric, och dom små inläggen av fuck you lite här och var. Men inte mer än 2/5 i betyg.
Citera
2012-04-27, 00:20
Medlem
Jullsans avatar
Meh verkligen inget speciellt med det senaste avsnittet. Slutet var ju bara förutsägbart och lamt. Alltid samma sak. 10 pers som säger att senaste avsnittet var det bästa dom sett på länge. Ser verkligen inte vad det är som är så fantastiskt. Har typ varit ett bra avsnitt den här första halvan, resten har varit skräp.
Citera
2012-04-27, 00:25
Medlem
SevMs avatar
Jag tycker senaste avsnittet är bäst av de senare episoderna so far.
Den har humor, cartman bjuder på sig själv och säger att han är ihop med Kyle för att skämma ut honom. Hilarious.
Måste säga att cartmans konstiga rasisthumor är bland det bästa i serien.

Avsnittet innan när de åkte nån jävla linbana var helt värdelös.
Citera
2012-04-27, 11:01
Medlem
Detta är det näst bästa avsnittet från säsongen, det första (tror jag att det var) när männen inte la ner toaringen när dem var klara var helt klart det bästa avsnittet den här säsongen so far. Hoppas som många andra på ett avsnitt som fokuserar på Randy nu istället dem har ju varit dem bästa avsnitten från hela serien.

Men riktigt bra avsnitt, fast som jag sa gillade jag avsnittet när all frihet på toaletten försvann.
Citera
2012-04-27, 12:53
Medlem
Cowells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullsan
Meh verkligen inget speciellt med det senaste avsnittet. Slutet var ju bara förutsägbart och lamt. Alltid samma sak. 10 pers som säger att senaste avsnittet var det bästa dom sett på länge. Ser verkligen inte vad det är som är så fantastiskt. Har typ varit ett bra avsnitt den här första halvan, resten har varit skräp.
Detta är väl dock första gången på länge som fler positiva än negativa inlägg har gjorts om ett avsnitt? Själv fattar jag inte hur man inte kan gilla det senaste, det är SP i högform. Gillar man inte avsnittet så lär man inte gilla SP, och vad har man då i tråden att göra över huvud taget?
Citera
2012-04-27, 14:09
Medlem
Det här kändes som ett klassiskt SP-avsnitt. Tycker avsnitten blir mkt roligare när det mest handlar om huvudkaraktärerna istället för att de ska driva med nån aktuell händelse och köra samma trötta skämt i 20 minuter.
Citera
2012-04-27, 16:17
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Det här kändes som ett klassiskt SP-avsnitt. Tycker avsnitten blir mkt roligare när det mest handlar om huvudkaraktärerna istället för att de ska driva med nån aktuell händelse och köra samma trötta skämt i 20 minuter.
Det kan jag dock hålla med om till en viss del. Det är rätt skönt att slipa aktuella händelser och parodier på andra tv-serier. Visst man kan dra in referenser, men inte hela avsnitt hela tiden. Det kan bli lite tjatigt.
Citera
2012-04-27, 19:11
Medlem
Qaas avatar
Cartmans låtar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in