2010-12-05, 02:16
Medlem
ChristerOstbages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Doctor
Avsnitten ni sker

ChristerOstbage:

Avsnitt 1104 "The Snuke"

JayP:

Avsnitt 409 "Do the Handicapped go to Hell?" och avsnitt 410 , "Probably"

Tack s hemskt mycket!
Citera
2010-12-14, 17:14
Medlem
I vilket avsnitt sger cartman "memememe" med ljus rst?
Citera
2010-12-14, 18:14
Medlem
Slashcares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orvaldo
I vilket avsnitt sger cartman "memememe" med ljus rst?
Cartman's incredible gift?
Kolla 0:35 http://www.southparkstudios.se/clips/sp_vid_154705
Citera
2010-12-14, 18:55
Medlem
Inte det jag menar. Ngon frgar om ngon vill gra ngot, d skriker Cartman "memememe"

Tror det r hans morsa som frgar "who wants to......" "memememe"

..eller s r jag helt fel ute.

Edit: S12E05 nr Principal Victoria frgar om han vill vara lrare r en, men har fr mig att han har sagt det en gng till fast lite snabbare.
Senast redigerad av Orvaldo 2010-12-14 kl. 19:09.
Citera
2010-12-14, 19:07
Medlem
Slashcares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orvaldo
Inte det jag menar. Ngon frgar om ngon vill gra ngot, d skriker Cartman "memememe"

Tror det r hans morsa som frgar "who wants to......" "memememe"

..eller s r jag helt fel ute.
Frekommer nog vid flera tillfllen. Googlade fram detta iaf:
Citat:
It's the movie, South Park: Bigger, Longer and Uncut.

The full scene (i memorised it, kinda sad)

Mr Garrison: Ok children let's start the day with a few new math problems what is 5 times 2? Come on children don't be shy just give it your best shot. Yes Clyde?
Clyde: Twelve?
Mr G: Ok, lets try and get an answer from someone who is not a complete retard. Anyone? Come on don't be shy.
Kyle: I think i know the answer Mr Garrison.
Cartman: me me me me me me me me (mocking Kyle).
Kyle: Shut up fatboy!
Cartman: Hey don't call me fat you ******* Jew!
Citera
2010-12-14, 19:15
Medlem
Nuja! S01E11, Tom's Rhinoplasty.

Citat:
Ms. Ellen:
Oh, goodness, would anybody mind cleaning my erasers after class?
Cartman:
Me, me, me, me, me, me, me!
Citera
2010-12-15, 01:09
Medlem
Bra blandning om man hade tnkt kolla lite south park o softa, hr e mina favoriter frn senaste ssongerna! brukar alltid se innan ja ska slagga

Season 13:
Whale Whores
Fishsticks
The Ring
Pinewood Derby
W.T.F

Season 14:
Medicinal Fried Chicken
It's a Jersey Thing
Creme Fraiche
The Tale of Scrotie McBoogerballs
200/201

Ocks, Vilken ssong r eran favorit ssong? Jag rstar p ssong 13! riktigt mnga bra avsnitt.
Citera
2010-12-15, 02:22
Medlem
UtflippaDs avatar
Om jag skulle introducera South Park till mina frldrar, vilket avsnitt r absolut bst att brja med? Att inleda med ett grovt "kiss/bajs/svordomar-rakt-igenom"-avsnitt fungerar inte. Det fr helst inte vara ett avsnitt som "krver" att man vet en egenskap/frhllande/beteende/etc. hos en karaktr. Finns det ett avsnitt som passar in, mnne?

Tips:
Brittiska iTunes-affren har alla avsnitt (frn alla ssonger) fr 99p/st. Fr er som kan och r villiga att kpa, frsts.
Citera
2010-12-15, 12:30
Medlem
gronbuskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cinderellaman
Ocks, Vilken ssong r eran favorit ssong? Jag rstar p ssong 13! riktigt mnga bra avsnitt.

Jag vet inte, alla ssongerna har ju en sn otrolig mngd bra och alla har ntt avsnitt man inte gillar. Men jag har kollat lite och stannar nog p 8. Den har ju trots allt Good Times With Weapons, Quest for Ratings och Woodland Critter Christmas.
Citat:
Ursprungligen postat av UtflippaD
Om jag skulle introducera South Park till mina frldrar, vilket avsnitt r absolut bst att brja med? Att inleda med ett grovt "kiss/bajs/svordomar-rakt-igenom"-avsnitt fungerar inte. Det fr helst inte vara ett avsnitt som "krver" att man vet en egenskap/frhllande/beteende/etc. hos en karaktr. Finns det ett avsnitt som passar in, mnne?

Fantastic easter special i ssong 11 kanske? Trevlig parodi p da vinci-koden s har de sett den s uppskattar de nog denna med.
En annan parodi som r lite snllare r ju den p the day after tomorrow, Two Days Before The Day After Tomorrow(ssong 9). Den har ju mnga roliga inslag och passar skert fr en familjekvll.
Senast redigerad av gronbuske 2010-12-15 kl. 12:39.
Citera
2010-12-15, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronbuske
Jag vet inte, alla ssongerna har ju en sn otrolig mngd bra och alla har ntt avsnitt man inte gillar. Men jag har kollat lite och stannar nog p 8. Den har ju trots allt Good Times With Weapons, Quest for Ratings och Woodland Critter Christmas.

Och inte minst AWESOM-O, The passion of the jew, Cartman's Incredible Gift

Fyfan va bra south park r, bsta som ngonsin gjorts
Citera
2010-12-16, 16:53
Medlem
Breasts avatar
Det snackas ibland om att SP:s frsta ssonger endast var mkhumor.

Det stmmer nu inte, sofistikationen var hg redan d, se t ex CHEF AID frn ssong 2

http://www.southparkstudios.se/episodes/214/
Citera
2010-12-16, 23:23
Medlem
UtflippaDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronbuske

Fantastic easter special i ssong 11 kanske? Trevlig parodi p da vinci-koden s har de sett den s uppskattar de nog denna med.
En annan parodi som r lite snllare r ju den p the day after tomorrow, Two Days Before The Day After Tomorrow(ssong 9). Den har ju mnga roliga inslag och passar skert fr en familjekvll.

Tack, utmrkta frslag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in