Jag hade hellre sett ett snt hr avsnitt med en hngiven kanadalskande Randy (Sharon, you just don't understand what tradition is like...) n Ike. Bttre n frra veckan men ingen succ direkt.
Hela biten med Mackey och tooth decay kndes lite vl forcerad, annars var det helt klart bttre n de tidigare tv. Lngt frn den standard som man har brjat frvnta sig av sp dock. Det r vl bara att hoppas att det inte fortstter shr.
Hela ssongen r mer eller mindre frdig innan premiren..
Det nya avsnittet var lngdraget och trkigt.. det blir oftast inte roligt nr det handlar om kanadensarna. Hoppas verkligen det blir frbttring!
Citat:
Ursprungligen postat av gronbuske
De intervjuades fr ett tag sedan och sa i intervjun hur de arbetade och jag r ganska sker p att de sa att de gjorde avsnitten p en vecka ungefr. Ibland kom de p ploten 2-3 dagar innan release om jag inte missminner mig helt. Ganska sker p att det finns lnk ngonstans hr i trden.
Citat:
A week after they leave New York around March 28, the pair hurtles into the 15th season of South Park, part of a new pact with Comedy Central that keeps the show on the air through 2013 and is said to be even richer than their previous $75 million deal. Theyll have just one week to create each episode, with no time to prep.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!