2008-02-12, 10:44
Medlem
iadoremyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psyk-o
Broflowski heter dom och det R polskt/judiskt
Och slaviskt p ett stt ocks ja , polacker r slaver.

"Broflovsky" som du sger vore ukrainskt slaviskt.
du r ju brnd i skallen, du stller en frga. Men sen nr folk ska svara s klagar du p allt dem sger, om det anvnt ett V istllet fr W. Var tacksam att folk svarar p dina frgor trots att du r grymt spydigt och dryg, g och lek i sandldan dre..
EDIT: precis som han/hon ovan sger, du verkar ju vara expert i vart alla namn hrstammar ifrn, varfr d ens frga?
Citera
2008-02-12, 13:42
Medlem
NirvanAs avatar
psyk-o r juggeidiot personifierad :P
Citera
2008-02-12, 14:08
Medlem
iadoremyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
psyk-o r juggeidiot personifierad :P
haha a precis
Citera
2008-02-12, 15:07
Medlem
retardos avatar
Weee nu r det bara 29 Days 11 Hours 46 kvar till nsta avsnitt.

Jag sg en interjuv med Trey Parker och Matt Stone dr dem frnekade att dem ngonsin skulle tagigt droger (Trey sa att han inte ens provat cannabis) r det ngon mer n mig som har svrt att tro p detta? Deras skruvade karaktrer mste komma frn ngon djup syratripp! =)
Citera
2008-02-12, 15:11
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retardo

Jag sg en interjuv med Trey Parker och Matt Stone dr dem frnekade att dem ngonsin skulle tagigt droger (Trey sa att han inte ens provat cannabis) r det ngon mer n mig som har svrt att tro p detta? Deras skruvade karaktrer mste komma frn ngon djup syratripp! =)

Vet ju inte ngot om det. Men har svrt att se varfr dom skulle ljuga? Dom skulle ju inte frlora ngot p att erknna om dom provat (vilket dom flesta amerikaner gjort?). Mjligtvis krleken frn sina egna mdrar.
Citera
2008-02-12, 15:26
Medlem
NirvanAs avatar
well vxte inte dom upp i ett ganska religst och konservativt colorado.. tror inte dom ljuger... sen matt stone r vl jude och det r vl strngt frbjudet i deras religion?
Citera
2008-02-12, 15:29
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psyk-o
vad fan jag menar ? LS idiot LS

CARTMAN sger det. kunde inte din hjrna uppfatta det efter bara 2 meningar varav en mening handlade om det ?

Hur r det fatt?

Kan du inte bara njuta av serien istllet fr att pst att vanliga amerikaner mste tillhra ngra sorts jvla stamtavlor?

Vad fan hnde med dig nr du lste mitt inlgg?
Citera
2008-02-12, 15:30
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
well vxte inte dom upp i ett ganska religst och konservativt colorado.. tror inte dom ljuger... sen matt stone r vl jude och det r vl strngt frbjudet i deras religion?

Det frstnmnda br inte ha hmmat dom allt fr mycket kan man tycka, shr 11 ssonger av SP senare Att dom inte testade som unga kan man ju frst, men p senare dar.
Citera
2008-02-12, 15:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av retardo

Sweeeet har sett alla 11 ssonger nu p raken men var flera mnader sedan ett frskt avsnitt. Senaste var Snarf snarf avsnitten med packman o co. med punkgkulor och kyle. Cartman har blivit lite vl frutsgbar nu kanske bara
Citera
2008-02-12, 15:52
Medlem
iadoremyselfs avatar
fan vad jag lngtar tills nsta avsnitt!
Citera
2008-02-12, 16:11
Medlem
NirvanAs avatar
Mjo, den serien man lngtar till mest r alltid South Park... sknt att dom har kontrakt med minst 15ssonger iaf.. s SP har mnga r kvar.. synd bara att dom bara gr 12st per "termin".. dom skulle kunna gjort 24avsnitt p vren, sen 24avsnitt p hsten... ltt.
Citera
2008-02-12, 18:14
Medlem
psyk-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iadoremyself
du r ju brnd i skallen, du stller en frga. Men sen nr folk ska svara s klagar du p allt dem sger, om det anvnt ett V istllet fr W. Var tacksam att folk svarar p dina frgor trots att du r grymt spydigt och dryg, g och lek i sandldan dre..
EDIT: precis som han/hon ovan sger, du verkar ju vara expert i vart alla namn hrstammar ifrn, varfr d ens frga?

-vski r end en vanligt frekommande polsk ndelse , det hade du vetat om du inte inte var ett ckligt brsluktande litet drgg som leker besserwisser p internet.

samma sak gller alla som haft din tunga mellan deras skinkor i det hr forumet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in