2007-11-02, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
Mbp var inte ens roligt frsta gngen.

Cartman och ltsasskatten i manbearpigg var ju hur kul som helst
Citera
2007-11-02, 15:15
Medlem
Snoppzors avatar
Vldigt va lovord den hr triologin fr. Sjlv tycker jag den var rtt medioker. Dels fr att jag inte gillar sjlva fantasi-temat, dels fr att det var s mnga parallella handligar (Butters gr sin grej, Kyle sin, Stan sin och Cartman sin) och fr att sjlva "Cartman ska f sina bollar gurglade"-grejen inte hller i tre avsnitt.

Kan vl hlla med om att dom var bra om man ser till helheten (dvs. dom roligaste scenerna var ocks riktigt roliga), men topp-10 som nn pstod r vl att stta sig p vldigt hga hstar.
Citera
2007-11-02, 15:31
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tebo
Al Gore var vicepresident i 8 r.

Och?
Den tiden r nstintill frsumbar jmfrt med det mediautrymme han fr nu.
Citera
2007-11-02, 15:34
Medlem
Redspeedos avatar
De skulle ha pressat in denna trams p ett avsnitt och gtt vidare. Kndes mest bara utdraget och repeterande.
Citera
2007-11-02, 15:39
Medlem
monkinos avatar
hller med. blev lite drygt att cartman skulle hlla p o frska f sina kulor slickade av kyle 10 min av varje avsnitt
Citera
2007-11-02, 15:47
Medlem
Maxieboys avatar
Tv senaste avsnitten r ju dem bsta p lnge! Srskilt del 2.
Citera
2007-11-02, 16:08
Bannlyst
Haha, det var ju 3 klockrent avsnitt!
Tycker teamet borde komma med en ny lngfilm snart
Citera
2007-11-02, 17:37
Medlem
Tebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
Och?
Den tiden r nstintill frsumbar jmfrt med det mediautrymme han fr nu.
Du kan inte vara speciellt gammal om du verkligen tror att det enda Al Gore r knd fr r sina powerpoint presentationer.
Citera
2007-11-02, 18:10
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tebo
Du kan inte vara speciellt gammal om du verkligen tror att det enda Al Gore r knd fr r sina powerpoint presentationer.

Srskilt gammal r jag inte d jag tillhr de yngsta bland de som faktiskt fr vara medlemmar hr.
Hela idn med att inkludera Al Gore i South Park var ju att gra parodi p att han glmdes bort och sedan kom tillbaka i rampljuset. Vilka fler politiska frgor associerar man med herr Gore? Allt verskuggas ju av hans klimatkamp.
I presidentvalet r 2000 s var det Bush som gick till historien fr att han vann med frre rster (av folket lagda) n sin motstndare istllet fr Gore fr att han frlorade med flest rster.

Sedan har ju South Park en tendens att kommentera dagsaktuella hndelser och s vitt jag vet s sysslar ex-vice presidenten endast med en sak idag.
Citera
2007-11-02, 23:52
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
Srskilt gammal r jag inte d jag tillhr de yngsta bland de som faktiskt fr vara medlemmar hr.
Hela idn med att inkludera Al Gore i South Park var ju att gra parodi p att han glmdes bort och sedan kom tillbaka i rampljuset. Vilka fler politiska frgor associerar man med herr Gore? Allt verskuggas ju av hans klimatkamp.
I presidentvalet r 2000 s var det Bush som gick till historien fr att han vann med frre rster (av folket lagda) n sin motstndare istllet fr Gore fr att han frlorade med flest rster.

Sedan har ju South Park en tendens att kommentera dagsaktuella hndelser och s vitt jag vet s sysslar ex-vice presidenten endast med en sak idag.
Manbearpig!...half man,half bear,half pig....tjoooo!!!....Al Gore.....s djvla roligt....s hlften av befolkningen fattar ej
Citera
2007-11-02, 23:57
Medlem
DXVs avatar
Frvntade mig ngon slutklm om muslimsk hets, hur deras terrorism hindrar oss frn att ha fantasi eller liknande..tamt och ponglst! Men nd en vldigt rolig trilogi
Citera
2007-11-04, 07:13
Medlem
Night Stalkers avatar
Ljudet Al Gore gjorde nr han "flg" ivg var vldigt kul. Annars var avsnitten helt okej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in