2010-11-07, 03:05
Medlem
Samwises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrJacksson
Jag gillade ej det senaste avsnittet. Sug min kuk ni som kommer att gnlla p mig fr det.

Jag krde ett South Park-maraton fr kanske tio mnader sedan. Jag sg S01 till det sistsnda avsnittet som fanns vid den tidpunkten. South Park var bttre frr. Jag skrattade som en idiot och misshandlade den hr trden genom att anvnda den som en chatt. "HAHAH VAD KUL!!!!" (Fast jag postade inlggen med mer vrdighet i sprkbruket.) Pongen r som sagt att South Park var bttre frr. All respekt till er som fortfarande njuter av det - skatta er lyckliga. Jag gr dessvrre ej det och skattar ssong 14 som den smsta hittills. Jag lngtar varken till nsta avsnitt eller till ssong 15 (om en sdan presenteras, vilket jag har hrt att det ska). Kommer jag att ladda ned och se p nsta avsnitt? Ja. Kommer jag att fortstta flja South Park i en femtonde ssong? Ja. Varfr? Drfr att n har jag inte tappat hoppet, och det r vrt att lgga 20 minuter per avsnitt fr att hoppas, hoppas och ter hoppas.

Notis: Jag r inget berfanboy av South Park. Jag hvdar inte att det r den bsta TV-serie som ngonsin har skapats. Jag anser dock att South Park frr var fruktansvrt skn samhllssatir.

Argumentera grna emot mig - jag lskar att diskutera och debattera, men gr det p ett vrdigt stt.

Nej de ssong 1-3 av South Park samt filmen r dlig, de r frn ssong 4 de brjade p riktigt vara samhllskritiska och hna den amerikanska populrkulturen. I de frsta ssongen var det mer "Kuk, klitta, fitta, osv", fr mig r det inte s kul.
Citera
2010-11-07, 04:00
Medlem
Dantias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samwise
Nej de ssong 1-3 av South Park samt filmen r dlig, de r frn ssong 4 de brjade p riktigt vara samhllskritiska och hna den amerikanska populrkulturen. I de frsta ssongen var det mer "Kuk, klitta, fitta, osv", fr mig r det inte s kul.
Hller med, South park ssong 1-3 var kul nr det kom fr det var lite nytt, men om man ser om de avsnitten nu s r dom riktigt trkiga. South park blev riktigt bra ssong 6-10, flera av dom avsnitten man kan se hur mnga ggr som helst.

Tyckte veckans avsnitt var riktigt bra, riktigt kul med serietidnings klippen, pminde lite om det avsnitten nr dom var animerade som ninjor.
Citera
2010-11-07, 04:34
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dantia
Hller med, South park ssong 1-3 var kul nr det kom fr det var lite nytt, men om man ser om de avsnitten nu s r dom riktigt trkiga. South park blev riktigt bra ssong 6-10, flera av dom avsnitten man kan se hur mnga ggr som helst.

Tyckte veckans avsnitt var riktigt bra, riktigt kul med serietidnings klippen, pminde lite om det avsnitten nr dom var animerade som ninjor.

Hller med!...ssong 7 r bst..."Fat butt"....OHHHH! Ben Afflecks spooge! Ewww!
Dom handikappade missfrstr de vldigt,vldigt,vldigt hrda, hrda hrda negrerna....

//The Idol
Citera
2010-11-07, 09:55
Medlem
Axells avatar
Ngon som vet nr idag man kan se Nascar avsnittet p www.southparkstudios.se?

Jag vet att jag har kunnat se det tidigare om jag har kollat p andra hemsidor men jag r inte s desperat efter att se southpark men jag tycker det kan vara roande nd helt klart.
Citera
2010-11-07, 09:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Axell

Jag vet att jag har kunnat se det tidigare om jag har kollat p andra hemsidor men jag r inte s desperat efter att se southpark men jag tycker det kan vara roande nd helt klart.
EPISODE AVAILABLE
NOV 07, 2010

Sger soutparkstudios nr man klickar p det. S jag gissar p att du kan se det senare idag.
Citera
2010-11-07, 12:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Axell

Ladda ner x forwarded for spoofer till Firefox, skriv in "11.12.13.14", och kolla avsnittet p Southparkstudios.com.
Citera
2010-11-07, 13:46
Medlem
nickoruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samwise

Det har blivit ngon slags vedertagen sanning att det var barnsligt frr men det r fel. Har du ens sett ssong 1-3? Hller med om att filmen var kass men ssong ett r fan s mycket vassare samhllskritik n "nascar, im poor" och "coon" och Randy hoppar runt p en stor pung och all jvla skit de sysslar med nu.

Kollade "Gnomes" frn ssong 1 igr och det var inte "massa kiss och bajs" och "fula ord" utan en knivskarp kritik mot synen p storfretag dr sensmoralen var att vi lever i en marknadsliberal vrld och alla har rtt att konkurrera. Och det r inte bara just "Gnomes" utan de allra flesta avsnitten har skarp kritik samtidigt som det var fett mycket roligare och avsnitten handlade om south park och inte om diverse halvkndisar och om filmer som kommer vara bortglmda om fem r i alla fall.
Citera
2010-11-07, 13:58
Medlem
Weejays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickorut
Det har blivit ngon slags vedertagen sanning att det var barnsligt frr men det r fel. Har du ens sett ssong 1-3? Hller med om att filmen var kass men ssong ett r fan s mycket vassare samhllskritik n "nascar, im poor" och "coon" och Randy hoppar runt p en stor pung och all jvla skit de sysslar med nu.

Kollade "Gnomes" frn ssong 1 igr och det var inte "massa kiss och bajs" och "fula ord" utan en knivskarp kritik mot synen p storfretag dr sensmoralen var att vi lever i en marknadsliberal vrld och alla har rtt att konkurrera. Och det r inte bara just "Gnomes" utan de allra flesta avsnitten har skarp kritik samtidigt som det var fett mycket roligare och avsnitten handlade om south park och inte om diverse halvkndisar och om filmer som kommer vara bortglmda om fem r i alla fall.

Ssong 2
Citera
2010-11-07, 15:29
Medlem
nickoruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weejay
Ssong 2

Jo s r det frsts. Blandade ihop lite. Dremot sg jag "prehistoric iceman" frn ssong 1 och inget avsnitt sedan ssong 11 hller liknande klass och d r nd "prehistoric iceman" ett avsnitt i mngden fr att de helt enkelt hll den klassen frr.
Citera
2010-11-07, 15:36
Bannlyst
Bsta South Park avsnittet i min mening r det nr Cartman kper pubishr av en sjtteklassare i brjan, skriver inte mer fr de som har sett det vet vilket jag snackar om medans jag inte vill spoila det roliga fr de andra
Citera
2010-11-07, 15:57
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dserve
Bsta South Park avsnittet i min mening r det nr Cartman kper pubishr av en sjtteklassare i brjan, skriver inte mer fr de som har sett det vet vilket jag snackar om medans jag inte vill spoila det roliga fr de andra

Menar du nr Scott Tenorman ter Cartmans chili som r gjord p hans frldrar?
Citera
2010-11-07, 16:35
Medlem
Herr Larssons avatar
Ngon mer n jag som noterade att Kyle inte varit med de senaste tv avsnitten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in