2006-11-20, 14:49
Medlem
Shitzors avatar
Randy är lätt näst roligaste karaktären. Följd av seargent Yates (rödhåriga polisen).
Citera
2006-11-21, 13:23
Medlem
baseballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shitzor
Randy är lätt näst roligaste karaktären. Följd av seargent Yates (rödhåriga polisen).

randy är ju knappast roligare än butters?
Citera
2006-11-21, 16:30
Medlem
Shitzors avatar
Eh, jo. Butters är ju knappt rolig. Han är visserligen rolig när andra skämtar om honom men det gör ju inte honom som person roligare.
Citera
2006-11-21, 17:03
Medlem
baseballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shitzor
Eh, jo. Butters är ju knappt rolig. Han är visserligen rolig när andra skämtar om honom men det gör ju inte honom som person roligare.

klart han är han och cartman är fan nästan lika roliga. och butters föräldrar är väl också roligare än randy, särskilt hans bög-farsa.
Citera
2006-11-23, 07:29
Medlem
likeithards avatar
skit ocks

har suttit & roat mej med south park i flera nätter, upptäckte att man kunde se avsnitt online på dailymotion.com

dom bästa avsnitten fanns upplagda iaf.. så min aggression kände inga gränser igår när jag märkte att ALLA south park-avsnitten var borttagna!

VARFÖR!?
Citera
2006-11-23, 07:38
Medlem
Protagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
har suttit & roat mej med south park i flera nätter, upptäckte att man kunde se avsnitt online på dailymotion.com

dom bästa avsnitten fanns upplagda iaf.. så min aggression kände inga gränser igår när jag märkte att ALLA south park-avsnitten var borttagna!

VARFÖR!?

De finns här.
Citera
2006-11-24, 01:13
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protagonisten
De finns här.

den funkade ju inte heller..
Citera
2006-12-06, 23:06
Medlem
jeppstahs avatar
okej, HELT fel tråd..
Citera
2006-12-10, 19:30
Medlem
Flammbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protagonisten
De finns här.
Tack!
Hade kommit till season 8 på en annan sida innan dom tog bort den och blev helt desperat.
Den sidan var kanon tack.
Citera
2006-12-10, 20:41
Medlem
Whissles avatar
Söker man southparkavsnitt så ska man bara gå in på www.mrtwig.net där läggs dom upp dagen dom släpps. .Avi och .Rm format finns att välja på. Har laddat hem alla säsonger därifrån
Citera
2006-12-10, 20:45
Medlem
roccosiffredis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galt
Är det någon mer än jag som reagerat över hur pass ofta Randy springer omkring i sina vita kalsonger egentligen? Han är utan byxor i var och varannat avsnitt sedan s09 tycker jag.

Underbart i dubbelbemärkelse!
Det kanske är en tribute till Trailer park boys?
Randy i TPB har aldrig skjorta på sig, och ibland tar han av sig sina byxor (när han ska slåss...).
Citera
2006-12-30, 20:36
Medlem
caran672s avatar
letar efter ett avsnitt!

I introt på nån säsong (av senare typ) ser man Kyles pappa, juden med kippan, komma blåslagen med nån kryckmojäng (gånghjälp). Finns den episoden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in