2006-11-17, 13:42
Medlem
Shitzors avatar
Cartman: Aw, man, if I was older, I would totally start jacking off right now.
Citera
2006-11-17, 13:43
Medlem
baseballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shitzor

hehe s klockren. hade jag glmt
Citera
2006-11-17, 13:47
Medlem
bertil_ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shitzor

Vilket avsnitt r det nu igen?
Citera
2006-11-17, 15:02
Medlem
Shitzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bertil_k
Vilket avsnitt r det nu igen?

Jared has Aides, nr Cartman fixar s Butters farsa gr ls ver Butters.
Citera
2006-11-17, 15:20
Medlem
cocksuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mw
Någon som vet vad Kenny säger i introt på dom senaste avsnitten ?, dom har ju bytt "Someday i'll be old enough to stick my dick in Britneys butt".
Enligt wikipedia är det:
Season 10B : "I would like to smell your pussy, clean it with my finger for you.” Backwards: "Suck my penis, Suck my penis, Suck my penis, Suck my penis.”

(Menar de att det ena blir det andra baklänges, jag fattar ingenting)

Men det har inte blivit officiellt än tydligen

http://en.wikipedia.org/wiki/South_Park#Music
Citera
2006-11-17, 17:31
Medlem
bertil_ks avatar
Finns det verkligen ngra officiella kllor p vad Kenny sger? r inte lite av syftet med den karaktren att man inte riktigt ska veta vad han sger utan att var och en fr gissa sig till det?
Citera
2006-11-17, 17:34
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Finns det verkligen ngra officiella kllor p vad Kenny sger? r inte lite av syftet med den karaktren att man inte riktigt ska veta vad han sger utan att var och en fr gissa sig till det?

Nja, han sger inte s mycket, och dom tillfllen han sger, r det ltt att hra vad han mumlar.
Citera
2006-11-17, 17:49
Medlem
bertil_ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Nja, han sger inte s mycket, och dom tillfllen han sger, r det ltt att hra vad han mumlar.

Nja jag tycker nog inte att det alltid r s ltt att hra vad han sger, ibland kan man ju fatta tack vare sammanhanget, tonfall och hur det lter men det har ju ven hnt att han har haft lnga utlgg som man inte kan hra ett skit av.
Citera
2006-11-17, 18:46
Medlem
cocksuckers avatar
Citat:
Finns det verkligen några officiella källor på vad Kenny säger? Är inte lite av syftet med den karaktären att man inte riktigt ska veta vad han säger utan att var och en får gissa sig till det?

Iaf i sången i början så har ju faktiskt Matt och Trey erkänt följande "Kenny-sång" som officiell:

Season 1 & 2 (Original Theme): "I love girls with deep vaginas, I love girls with big fat titties"

Season 3 to 5 (Season 3 Re-Recorded Theme & Fourth Grade Theme): "I have got a 10-inch penis. Use your mouth to help me clean it."

Season 6: (Note: Kenny has been replaced by Timmy) "Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, live a lie Timmy!"

Season 7 to Season 10A: "Someday I'll be old enough to stick my dick up Britney's butt."

Källa: Wikipedia
Citera
2006-11-17, 18:48
Medlem
bertil_ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cocksucker
Iaf i sngen i brjan s har ju faktiskt Matt och Trey erknt fljande "Kenny-sng" som officiell:

Season 1 & 2 (Original Theme): "I love girls with deep vaginas, I love girls with big fat titties"

Det med deep vaginas har jag hrt innan men visste inte att det var oficiellt. tack fr infon!
Citera
2006-11-20, 03:15
Medlem
cnasiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asker
Hyfsat avsnitt, tack vare Randy Marsh.

Upptäckte att de har stulit lite musik från Heroes of Might and Magic IV precis efter sista reklampausen. Det är inte första gången de snor musik ifrån spel. I 814 - Woodland Critter Christmas stal de musik från Half-Life. Nu vet ni.

Äntligen någon som upptäckt samma sak som jag Om man lyssnar noga så används ljud från heroes of might and magic-serien flitigt i south park ^^
Citera
2006-11-20, 07:51
Medlem
galts avatar
r det ngon mer n jag som reagerat ver hur pass ofta Randy springer omkring i sina vita kalsonger egentligen? Han r utan byxor i var och varannat avsnitt sedan s09 tycker jag.

Underbart i dubbelbemrkelse!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in