2010-08-07, 13:19
Medlem
DeanYoungbloods avatar
Vilka (nyligen) aktuella hndelser tror ni kommer tas upp i kommande ssong? Som t.ex. oljelckan i mex. golfen...
Citera
2010-08-07, 13:22
Medlem
Slashcares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeanYoungblood
Vilka (nyligen) aktuella hndelser tror ni kommer tas upp i kommande ssong? Som t.ex. oljelckan i mex. golfen...
Jag skrev nyligen ett liknande inlgg https://www.flashback.org/sp24444144
Men att Pentagon krver tillbaka krigsdokumenten ifrn Wikileaks skulle kunna vara ett mne.

Jag hoppas lite smtt att de gr en parodi p Old Spice reklamerna ocks.
Citera
2010-08-07, 14:26
Medlem
DeanYoungbloods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slashcare
Jag skrev nyligen ett liknande inlgg https://www.flashback.org/sp24444144
Men att Pentagon krver tillbaka krigsdokumenten ifrn Wikileaks skulle kunna vara ett mne.

Jag hoppas lite smtt att de gr en parodi p Old Spice reklamerna ocks.

Kanske man fr se nr de kommer till lokalen i Solna
Citera
2010-08-09, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShinyHighlander
Jag kommer nog f mycket skit fr det hr men jag bara mste sga att jag tycker att Scott Tenorman must die r ett sjukt verskattat avsnitt. Visst avsnittet r vl ganska smart i och med att det gr referenser till grekisk mytologi men jag tycker nd att det r ofrtjnt uppskattat. det finns s mnga andra, enligt mitt tycke, otroligt mycket bttre avsnitt. Vad sgs om Goobacks (They took our jobs),A ladder to heaven,Butt out och The losing edge fr att bara nmna ngra. Finns det ngon annan som hller med mig eller jag ensam i vrlden om att inte tycka att Scott Tenorman must die r det bsta avsnittet av dem alla?

Nej, jag hller med dig till 100%. Tycker Scott Tenorman Must Die var ett av de smre avsnitten, faktist. Tycker andra avsnitt som tex You have 0 friends, Save Wilzyx (tror jag det heter?) och min personliga favorit, Child Abduction is Not Funny var s sjukt mycket bttre.
Citera
2010-08-09, 04:27
Medlem
MartinStLouiss avatar
Jag tror att de kommer gra en parodi av Inception
Citera
2010-08-09, 05:24
Medlem
Grandmaster-Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaylink
Nej, jag hller med dig till 100%. Tycker Scott Tenorman Must Die var ett av de smre avsnitten, faktist. Tycker andra avsnitt som tex You have 0 friends, Save Wilzyx (tror jag det heter?) och min personliga favorit, Child Abduction is Not Funny var s sjukt mycket bttre.

Save Willzyx bttre n Scott Tenorman Must Die? Nu skmtar du vl nd?
Citera
2010-08-09, 15:27
Medlem
ShinyHighlanders avatar
[quote=Jaylink]Nej, jag hller med dig till 100%. Tycker Scott Tenorman Must Die var ett av de smre avsnitten, faktist. Tycker andra avsnitt som tex You have 0 friends, Save Wilzyx (tror jag det heter?) och min personliga favorit, Child Abduction is Not Funny var s sjukt mycket bttre.[/QUS

Sknt att jag har hittat en sjlsfrnde i denna frga. Och jag hller med om att Free Willsyx r ett bra avsnitt. Bra mycket bttre n Scott Tenorman must die.
Citera
2010-08-09, 17:13
Medlem
Heaven23s avatar
Har dem tagit bort reklamen p deras hemsida? Nr man ska kolla?
Citera
2010-08-09, 17:19
Medlem
Slashcares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heaven23
Har dem tagit bort reklamen p deras hemsida? Nr man ska kolla?
Verkar som s p de ldre ssongerna.
Citera
2010-08-23, 18:39
Medlem
South Park - Columbine

Finns det ngot avsnitt av South Park dr de har med ngot om Columbineskjutningen? Google har inte hjlpt mig.
Citera
2010-08-23, 18:41
Medlem
Sanzets avatar
Tror aldrig de har nmnt det ens. Finns nog en grns till och med fr dem.
Citera
2010-08-23, 18:42
Medlem
Lickis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delikat
Finns det ngot avsnitt av South Park dr de har med ngot om Columbineskjutningen? Google har inte hjlpt mig.
Har fr mig att han som skapade South Park gick p Columbine, Han medverkar i "Bowling for Columbine" och snackar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in