Det är det jag menar. Dem lät sig bli censurerade. Det finns otaliga exempel när CC sagt att dem inte får göra nått men gjort det ändå. Detta är det enda fallet jag hört att dem har gett efter.
Jag är mkt nyfiken på din anledning att använda 'dem' på det här sättet.
Vadå vill se mer? Har du sett allt så kan du se alla igen eller vänta till i början av mars för att se starten av säsong14 dom 7första avsnitten på våren och 7sista på hösten
Dom har kontrakt med comedy central med säsong15 också så det blir MINST 28avsnitt south park till, har svårt o se att dom skulle sluta efter det med tanke på hur populär serien är
Mitt nya favvoavsnitt är Marjorine. Så...jävla...kul!
Ett komplett avsnitt som jag tycker nämns för sällan när folk rangordnar sina avsnitt. Finns typ 4-5 hysteriskt roliga skämt (Clydes utbrott i början och Cartmans förvånade blick framförallt och "It must feed") och fett skön stämning genom hela avsnittet.
Jäkligt märkligt att så få nämner det. Om ni inte sett det så är det bara att knappa in på South park studios (som för övrigt funkar i Sverige numera) och kolla.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!