Flashback bygger pepparkakshus!
2009-10-20, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Vad tråkigt tema, Wrestling suger :/ Kunde haft ett avsnitt om K1 eller MMA istället

Simpsons already did it

Men visst hade man hellre sett att det gällde MMA istället för wrestling. Kan dock bli bra ändå
Citera
2009-10-20, 22:58
Medlem
Hej
Står säkert redan i tråden men vart ser man Southpark online, går ju inte kolla på deras hemsida länge.
Citera
2009-10-20, 23:11
Medlem
fugus avatar
Jag som hade hoppats på lite satir angående ballong pojken.
Men detta får duga!
Citera
2009-10-20, 23:20
Medlem
DeFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cowbell
Hej
Står säkert redan i tråden men vart ser man Southpark online, går ju inte kolla på deras hemsida länge.

www.xepisodes.com kan man streama SP-avsnitt.
Citera
2009-10-21, 00:21
Medlem
Det senaste avsnittet med Pimp-Butters var riktigt bra, i synnerhet polisen. Vem hade kunnat ana? Var ju inte heller lite personer som blev arresterade för sexköp heller, 10 pers minst Do you know, what i am saying?

Well I got a surprise for you to... FREEEEZEE, Im a cop!
Citera
2009-10-21, 00:55
Medlem
560012563s avatar
South Park förgyller mitt liv. Varenda avsnitt är ett enskilt mästerverk utan dess like. Det som är sämst är att Trey Parker och Matt Stone verkar vara så lata att dom bara orkar göra 14 avsnitt per år!

Länge leve Eric Cartman!

They took our jobs!!!!§1
Citera
2009-10-21, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 560012563
South Park förgyller mitt liv. Varenda avsnitt är ett enskilt mästerverk utan dess like. Det som är sämst är att Trey Parker och Matt Stone verkar vara så lata att dom bara orkar göra 14 avsnitt per år!

Länge leve Eric Cartman!

They took our jobs!!!!§1

Tror knappast att det är lathet som gör att de endast gör 14 avsnitt per säsong, de skulle garanterat kunna slänga ut 30-40 avsnitt per säsong utan problem om de ville, men med risken att kvaliteten blir lidande. Klart att man vill se South Park varje vecka hela året men jag ser hellre 14 bra genomtänkta avsnitt än dubbelt så många hafsgjorda. Nu kan man ju alltid diskutera hur kvaliteten har varit senaste säsongerna, men avsnitten sedan uppehållet har ju varit helt ok om man går efter SP-standard.
Citera
2009-10-21, 01:54
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:

Länge leve Eric Cartman!

They took our jobs!!!!§1

Måste bara nämna min favoritsekvens med honom;

Kyle:
Putting on a nice sweater is not the same thing as being nice.
Cartman:
What's the difference?

Citera
2009-10-21, 09:47
Medlem
560012563s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baruba
Tror knappast att det är lathet som gör att de endast gör 14 avsnitt per säsong, de skulle garanterat kunna slänga ut 30-40 avsnitt per säsong utan problem om de ville, men med risken att kvaliteten blir lidande. Klart att man vill se South Park varje vecka hela året men jag ser hellre 14 bra genomtänkta avsnitt än dubbelt så många hafsgjorda. Nu kan man ju alltid diskutera hur kvaliteten har varit senaste säsongerna, men avsnitten sedan uppehållet har ju varit helt ok om man går efter SP-standard.

Jag tror nog dom skulle klara av att göra 40 bra avsnitt per år. Det mesta görs ju under veckorna avsnitten sänds, så att kvalitén skulle sänkas tror jag inte på. Det är klart dom kunnat göra varenda avsnitt bättre, men det gäller precis alla avsnitt i alla säsonger som varit i så fall.
Citera
2009-10-21, 11:27
Medlem
Zane666s avatar
Citat:

Länge leve Eric Cartman!

They took our jobs!!!!§1

Är det några som är lata så är det dom som gör Family Guy...
Citera
2009-10-21, 11:47
Medlem
jeremy-joness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zane666
Är det några som är lata så är det dom som gör Family Guy...

Dom har å andra sidan två extra serier att pyssla med vid sidan om...

OnT: Jag tycker att den här säsongen varit väldigt upp och ner. En del riktigt trista avsnitt som det där Pinewood Derby och en del fantastiska i stil med Fish-dicks.

Efter uppehållet har de varit godkända. Inte lysande, men helt klart godkända.
Citera
2009-10-21, 12:38
Medlem
Citat:
Jag tror nog dom skulle klara av att göra 40 bra avsnitt per år. Det mesta görs ju under veckorna avsnitten sänds, så att kvalitén skulle sänkas tror jag inte på. Det är klart dom kunnat göra varenda avsnitt bättre, men det gäller precis alla avsnitt i alla säsonger som varit i så fall.

Gör dom verkligen avsnitten under så kort tid?
Hursomhelst har jag för mig att jag läst/hört att Stone och Parker har tillräckligt med idéer för att kunna spruta ut 1 avsnitt per dag, men att de vill bara visa 14 avsnitt per säsong som det är nu dels pga att man ska få känna den här längtan efter nästa avsnitt samt att det finns en risk att kvaliteten skulle sjunka.

Som det är nu så sitter man ju bara och väntar på varje nytt avsnitt och ser det direkt det kommer ut, hade de gjort 40 avsnitt per säsong är jag väldigt tveksam att iaf jag skulle fortsätta vara lika intresserad av serien då man inte får upp samma längtan inför avsnitten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in