2008-04-24, 20:55
Medlem
Det r drfr South Park r s bra nr det blir bara, 7 avsnitt varje halvssong gr s att man njuter varje minut.

Gillade d han drar fingret genom hamburgaren.

En liten parodi p burgers kings 1000kr hamburgare
http://di.se/Avdelningar/Artikel.asp...dnyheter&o=sp4
Citera
2008-04-24, 20:55
Medlem
NirvanAs avatar
Jag fattar bara inte hur dom kan gra bara 7 avsnitt t gngen, det r inte s att trey&matt har miljoner andra projekt att gra.. det enda dom gr r ju south park?
Citera
2008-04-24, 21:13
Medlem
erkifnasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Jag fattar bara inte hur dom kan gra bara 7 avsnitt t gngen, det r inte s att trey&matt har miljoner andra projekt att gra.. det enda dom gr r ju south park?

De har ju sagt att de inte planerar fr framtida episoder under uppehllen.
De skriver allts i allafall avsnitten p en vecka, uppehll eller ej.
Citera
2008-04-24, 21:17
Medlem
Claritys avatar
Nr "ledaren" fr det dr stllet dr de inte fick "break character" trycker upp handlaren mot vggen

Butters r allt fr rolig ibland.
Citera
2008-04-24, 23:56
Medlem
Danneehs avatar
Diggade dagens avsnitt! South Park blir aldrig dligt
Citera
2008-04-25, 00:35
Medlem
Dom hr 7 avsnitten har varit ver frvntan, men frgan r om nsta halva p ssongen kommer gra s att helheten slr Ssong 11, knns nstan som ett omjligt uppdrag.

Det jag blir s jvla irriterad p r att det r s f avsnitt per ssong, och att dom envisas med att gra 5 mnaders uppehll mellan ssonghalvorna - Varfr gr Trey och Matt det? Behver dom ta ut s lng semester frn serien efter de intensiva inspelningsveckorna?

Knns skitkul att vnta 5 mnader p mer avsnitt nu, verkligen.
Citera
2008-04-25, 00:47
Medlem
NirvanAs avatar
Jag har ingen aning, kanske r dom enbart lata? South Park har ju vldigt stor publik vrlden ver s garanterar att comedycentral skulle vilja att dom gjorde fler...vettu fan vad det sitter i.. ngon som har ngon teori?
Citera
2008-04-25, 07:41
Medlem
MiniGangsters avatar
Kanske har nn slags ide torka, enligt dem sjlva s tar ven ett avsnitt en stund att gra s det kan ju ven vara drfr :/
Citera
2008-04-25, 08:29
Medlem
Snoppzors avatar
Allts, dom kan ju skert klmma ut ett nytt avsnitt varje dag om ngon hade riktat en pistol mot dom. Men det hr knns som ett bra stt att hlla "suget" uppe - s att det inte blir slentrian. Och ven fast mnga invnder, hlla bra kvalitet p avsnitten istllet fr att Simpsons-spotta ut nya avsnitt var och varannan dag. Det r ju trots allt ssong 12, och jag har iaf inte trttnat.
Citera
2008-04-25, 11:18
Medlem
Sbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spooz
Die Hard1 parodi?

Tnkte ocks p det vldigt mycket!

Tex med poliserna utanfr och sen att skurken ser exakt ut som "Hans" i Die hard 1.

frvrigt ett skoj avsnitt
Citera
2008-04-25, 12:06
Medlem
Det gr inte att jmfra South Park med Simpsons. I SP r det Trey och Matt som str fr i princip allt medan Simpsons har 100 olika manusfrfattare, animatrer och liknande bakom sig.

Lt grabbarna sitta hemma och lka om de s vill. I lngden tror jag att det enbart resulterar i bttre avsnitt.
Citera
2008-04-25, 12:08
Medlem
nollans avatar
Gldjande att se den verdrivna mngden gore nr skurkarna blir nedknallade mot slutet.

Det r s jvla South Park och lika kul varje gng. Tnker srskilt p avsnittet "Fantastic Easter Special" nr Kyle skr halsen av Jesus och han kmpar i cirka 10 sekunder innan han faller ihop till en blodig hg!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in