2008-11-07, 01:27
Medlem
monkinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billybomb
Ass vad jag reagerade p i det senaste avsnittet var att nr han krde tacktalet s nmnde han det dr med att ungarna hade frtjnat den dr hunden...

Men det dr nmnde han ocks i sitt riktiga tacktal...kan det vara s att matt och trey gjorde ett avsnitt p typ...en dag?

Nuvarande rekord r tre dagar d de hade nmnt saddam i ett hl...

gissar p att de hade stora delar av serien klara och kanske hade alternativ vare sig mccain/obama vann, s la de till tacktalet p nn dag bara
Citera
2008-11-07, 02:21
Medlem
Kupsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golliwogg
Nej, avsnittet gjordes efter valet. I brjan fr man ju se Obamas segertal.

Avsnittet behver inte ha gjorts efter valet, talet har ingen relevans i handlingen.
Citera
2008-11-07, 02:30
Medlem
mpees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Wow, nr jag fr frsta gngen p typ 2ssonger tycker ett avsnitt var halvkul d stmmer alla in i kr och diggar avsnittet stenhrt.. hmm
Jaghr med dig mannen.
Tyckte ocks avsnittet var rtt kasst. Enda som fick med att smle var South Park-invnarnas reaktioner p utgngen av valet.
Citera
2008-11-07, 02:39
Medlem
Knarokuss avatar
Hller inte med om "slut p ider".

De flesta andra ssonger har bara haft ngra f nyhetsaktuella avsnitt, resten bara kul eller allmnt dissiga mot diverse organisationer eller mnniskor.
Men senaste tiden har varit s jkla mycket stora hndelser s d gr de satir p de mnena istllet, ssong 12 (alt. s11) tror jag har haft mnga fler nyhetsfrankrade avsnitt. D fr de andra iderna vnta, de som inte blir gamla s snabbt, som de nyhetsbaserade.
Citera
2008-11-07, 03:12
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billybomb
Ass vad jag reagerade p i det senaste avsnittet var att nr han krde tacktalet s nmnde han det dr med att ungarna hade frtjnat den dr hunden...

Tacktalet var ju exakt som Obamas riktiga tacktal. Det var inte bara hunden s visst gjordes de bitarna ocks efter valet.

Men det r ocks intressant med firandet av den nya presidenten i avsnittet som baseras p festandet som faktiskt tog rum frmst p gatorna i New York och Chicago. Dock var ju detta ngot man frutspdde men det tyder nd p att man antog att Obama skulle vinna om nu inte avsnittet gjordes efter valet.

Ett intressant fel jag upptckte i avsnittet nu r att escape-tunnel som de ska anvnda fr att stjla diamanten brjar i The Oval Office. Men enligt ritningarna som de har ver tunneln s kommer den ur vstra delen av huvudbyggnaden. Oval Office ligger inte i huvudbyggnaden utan i West Wing av Vita Huset.
Citera
2008-11-07, 03:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Caine_Gothenburg
Jag rstar nog p Episode 406 - Cartman Joins NAMBLA (fast det r svrt att vlja).

jag rster p det avsnittet nr cartman ltsas vara handikappad och frsker kl timmy och dom andra handikappade barnen i nn tvling. vet inte exakt villken episode det r. kyle "du kommer till helvetet om du gr det hr"
cartman "det r inte jag som kommer att komma till helvetet, det r du som r jude, inte jag"

ahh, lska south park <3
ska fan titta p det nu.
Citera
2008-11-07, 04:56
Medlem
Adde_87s avatar
Haha vafan Carolas Hey Mickey var ju med i avsnittet?

r de verkligen snt massivt festande efter ett presidentval eller verdrev dom?
Citera
2008-11-07, 05:08
Medlem
Smockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde_87
Haha vafan Carolas Hey Mickey var ju med i avsnittet?

Carolas Hey Mickey?!?!

Toni Basil var det som spelades

Carolas version r vl p svenska (utom "Hey Mickey" frsts)?

Citera
2008-11-07, 06:25
Medlem
Adde_87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smocke
Carolas Hey Mickey?!?!

Toni Basil var det som spelades

Carolas version r vl p svenska (utom "Hey Mickey" frsts)?

Ooops

Fan va dlig koll man har..
Citera
2008-11-07, 06:34
Medlem
Krim1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golliwogg
Nej, avsnittet gjordes efter valet. I brjan fr man ju se Obamas segertal.

Ja, men det hade dom ju lika grna kunnat lmna 1 minut till, och producera efter valet.
D.v.s gra hela avsnittet utom segertalet, och lgga in det eftert. Hur svrt r det lixom?
Det va ju inte relevant fr handlingen nd.

EDIT: Kupsan hann fre.
Senast redigerad av Krim1 2008-11-07 kl. 06:37.
Citera
2008-11-07, 12:04
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerbat.
har du precis brjat titta p SP eller?

Njaa, inte direkt. Dock sett alla avsnitt, alla ssonger, i kronologisk ordning, de senaste 2 mnaderna. Och knslan som stter sig r att Randy fr allt mer plats, ju lngre fram man kommer..
Citera
2008-11-07, 12:16
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde_87

Detta presidentval var rtt s extremt i det avseendet, mycket p grund av att det var historiskt. Man verdrev frsts en smula i South Park men det var satir ver det festande som faktiskt tog rum i New York City och Chicago.

Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Njaa, inte direkt. Dock sett alla avsnitt, alla ssonger, i kronologisk ordning, de senaste 2 mnaderna. Och knslan som stter sig r att Randy fr allt mer plats, ju lngre fram man kommer..

Randy brjade ta plats typ i ssong 9.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in