• 1
  • 2
2011-03-08, 00:13
Medlem
Har nu praktiserat denna strategi ett par år med riktigt bra resultat. Har dock tröttnat lite(kan bli monotont) så tänkte därför föra min strategi vidare.

1. Hitta ett spel på företrädesvis volleyboll/tennis/badminton/squash där utgångsoddsen är relativt jämna.

2. Vid t.ex 1-0 satsa en ingångssumma på det lag som ligger under, t.ex 500kr till 2,2 i odds. Denna satsning innebär risker och bör inte vara allt för stor.

3. Vänta till det andra laget har utjämnat eller tagit en poängs ledning, satsa då den ackumulerade vinsten för det första laget på det andra laget. T.ex 600kr till odds 2,2. Hur stor den andra sidans vinst är framgår hela tiden hos Unibet så man behöver aldrig räkna på detta själv. Nu har du förlustsäkrat spelet.

4. Fortsätt på detta vis vid varje svängning som ger ett odds större än 2,0. Min erfarenhet är att volleyboll är det mest lönsamma spelet då det går till 25 poäng i fem set.

Självklart bör du ha minst 10000kr på kontot för att kunna jobba med detta.

Lycka till!
Citera
2011-03-08, 00:26
Medlem
Densomvet83s avatar
Kan du ge oss en siffra på hur mycket du har tjänat under en viss period?
Citera
2011-03-08, 00:37
Medlem
Ja, det beror ju självklart på hur mycket tid man är beredd att lägga ner. Jag har kört det då och då som förströelse men det har givit iaf 30´ senaste året.
Citera
2011-03-08, 01:06
Medlem
kanske borde testas.
Citera
2011-03-08, 01:46
Medlem
Men vem har lärt dig detta?
tycker det låter för bra för att vara sant...
Kan jag tjäna en bra lön på detta?
Citera
2011-03-08, 07:20
Medlem
Funkar jättebra tills det kommer ett så kallat 1.01 tåg. Att laget som tagit ledningen och som du bettat emot aldrig släpper sin ledning utan drygar ut den boll för boll, set för set tills oddset står på 1.01 och du är av med din insats.
Citera
2011-03-08, 08:40
Medlem
intressant (till skillnad från alla jävla martin gale-trådar). hur många poängs ledning brukar krävas för att generera ett 2.20 odds på laget i underläge i de olika sporterna (vi utgår från att inget av lagen är jättestor favorit utan att båda lagen iaf har runt över 1.70 ursprungligen)?
Citera
2011-03-08, 08:52
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av derstatic
Funkar jättebra tills det kommer ett så kallat 1.01 tåg. Att laget som tagit ledningen och som du bettat emot aldrig släpper sin ledning utan drygar ut den boll för boll, set för set tills oddset står på 1.01 och du är av med din insats.

Som är 500 kronor. Det kallas även för varians och är en naturlig del av till exempel poker där man helt klart kan vinna pengar i längden fastän man förlorar flera tusenlappar vissa kvällar.

Såklart kommer man inte sätta 100% av spelen oavsett hur bra man är, men jag känner mig dock lite tveksam till TS idé. Har du nån historik på spel du lagt TS?
Citera
2011-03-08, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.S
intressant (till skillnad från alla jävla martin gale-trådar). hur många poängs ledning brukar krävas för att generera ett 2.20 odds på laget i underläge i de olika sporterna (vi utgår från att inget av lagen är jättestor favorit utan att båda lagen iaf har runt över 1.70 ursprungligen)?

Det är lätt att själv studera hävet vid olika poäng och sporter, behöver inte ens ha konto. Men vid 1-2 poäng i vb så ger det en 2.0-2,2. Efter att jag har förslustsäkrat ett spel så brukar jag dock i vb öka kravet på avkastning då dessa matcher brukar svänga bra. En 8-4 ledning i volleyboll genererar bra hävstång, säg 4.5-5.5

Unibet brukar köra 0,26 i spread, alltså 1,87 mot 1,87. Om ni känner till bolag med mindre marginal så tipsa gärna. Pågår just nu lite pingis som ni kan studera. Går dock väldigt fort i just pingis.
Senast redigerad av inmystic 2011-03-08 kl. 09:09.
Citera
2011-03-08, 11:39
Medlem
Jag tycks inte förstå även fast TS gör sig klar över hur strategin fungerar. vill någon simplifiera ytterligare?
Citera
2011-03-08, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonasfilm
Jag tycks inte förstå även fast TS gör sig klar över hur strategin fungerar. vill någon simplifiera ytterligare?

Skitenkelt. Du tar en relativt jämn match i en poängsport, tex tennis eller volleyboll. Sen väntar du tills ett lag är i underläge och oddset gått upp till 2,20-2,80. Då spelar du det laget och hoppas att de jämnar ut senare i matchen. Då spelar du det andra laget och säkrar din vinst.

Strategin är inte dålig men jag skulle nog vilja påstå att det är en stor fördel om man kan lite om sporten och lagen. Helt ovanligt att ett lag tar ledningen och sen aldrig släpper den är det ju inte.
Citera
2011-03-08, 17:28
Medlem
Liin_Me_Cneens avatar
med andra ord är det kört om ett lag tar ledningen och aldrig släpper den, eller har jag missförstått något?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in