Finns det ingen tråd om komedi filmer? Finns ju någon tråd som heter "Den stora kusliga skräck filmstråden" eller liknande något film forum. Men finns inget för komedi eller? sökt men hittar inte
Jag skulle vilja ha en grym bakgrundsbild till datorn, en med ett regnoväder med blixtrar och regn på, lite passande nu till hösten. Någon som kan länka till en bra sådan? Letar själv för fullt..
Jag skulle vilja ha en grym bakgrundsbild till datorn, en med ett regnoväder med blixtrar och regn på, lite passande nu till hösten. Någon som kan länka till en bra sådan? Letar själv för fullt..
Här finns det ett par snygga bilder som du kan kolla på.
Söker en tråd där en snubbe sätter någonting i halsen. Har för mig att det är nån jävla köttbulle eller någonting.
Hursomhelst så är den sjukt rolig, och han provar typ allting. Står på händer, tar sats och hoppar in i väggen med ryggen först men den vill inte komma ut! Kommer inte på någonting mer som han provar tyvärr, och kommer absolut inte på hur gammal den är. Tror att det var ganska många som skrev i den.
Söker en tråd där en snubbe sätter någonting i halsen. Har för mig att det är nån jävla köttbulle eller någonting.
Hursomhelst så är den sjukt rolig, och han provar typ allting. Står på händer, tar sats och hoppar in i väggen med ryggen först men den vill inte komma ut! Kommer inte på någonting mer som han provar tyvärr, och kommer absolut inte på hur gammal den är. Tror att det var ganska många som skrev i den.
Tjena , jag tänkte starta en tråd där man diskuterar vad som är den godaste drycken att dricka när man är riktigt törstig. Jag sökte men hittade ingenting , men eftersom att en massa mods slänger alla mina trådar i papperskorgen efter att jag har startat dom och även sökt så tänkte jag kolla med er här först. Så finns det en tråd om vad som är jävligt gott att dricka när man är riktigt törstig ?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!