Jag söker efter en tråd som handlade om en på det här forumet som hade hittat en digitalkamera utomhus och på något av korten så såg det ut som om det stog någon varelse i en skog. Är det någon som vet vilken jag menar!?
Har tappat bort några gamla foton och kom på att jag sett en tråd där man får reda på var borttappade saker kan hittas.
Men nu har jag visst tappat bort även den tråden. Och det var inte så värst länge sen jag såg den. Var var den nu igen?
Söker efter en kläddbutik som kom upp för cirka 2 veckor sen men nu är den helt borta i tråden var det bara en länk och en text som stod nu har vi öppnat
dom hade knappt några kläder men en snygg vit huv tröja så hjälp mig nu
Söker efter en kläddbutik som kom upp för cirka 2 veckor sen men nu är den helt borta i tråden var det bara en länk och en text som stod nu har vi öppnat
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!