2010-03-10, 22:31
Medlem
wrongs avatar
Tjena!

Jag söker en tråd där medlemmarna lägger upp bilder på sina verk de har målat/ritat när de har knarkat!
Citera
2010-03-11, 21:51
Medlem
gazms avatar
Söker en tripprapport som var väldigt komiskt präglad.

Killen beskrev hur han spenderat ett nyår. I begynnelsen av rapporten beskriver han hur han halkat och trillat i golvet varefter han rullat in sig i duschdrapperiet och legat och myst. Senare skriver han hur han ätit tvål på en fest. Han beskriver även hur han försökt bygga lutande tornet i Pisa med sockerbitar under tolvslaget, om jag inte minns fel.

Om någon hittar får ni gärna PM:a!
Citera
2010-03-12, 21:13
Medlem
loafmasters avatar
Söker ett klipp jag vet har postats i någon tråd i forumet för humorlänkar. I klippet får man se en svart man som står still varpå det kommer fram en mycket attraktiv kvinna och säger något i stil med "hi there cutie" varpå den svarta mannen skriker till väldigt ljust. Det är ett kort klipp och kan vara en reklamfilm för något, minns dock inte vad. Måste hur som helst ha tag i det här klippet!
Citera
2010-03-12, 22:59
Medlem
Söker efter en tråd någonstans i Vetenskapsforumet. I tråden ställer man riktigt svåra frågor om jag minns rätt, eller diskuterar riktigt svåra grejor. Typ vad man ser om man kollar genom ett spegelglas med en spegel på väggen mitt emot en.
Citera
2010-03-13, 16:35
Medlem
Adobes avatar
Det var någon tråd där det stod om någon gubbe som rökte pipa och la ut runt 4000 filmer eller liknande, då han rökte pipa xD
Jag undrar i vilken tråd stod detta i? ;s
Citera
2010-03-13, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adobe
Det var någon tråd där det stod om någon gubbe som rökte pipa och la ut runt 4000 filmer eller liknande, då han rökte pipa xD
Jag undrar i vilken tråd stod detta i? ;s

Gubbe röker pipa på Youtube, kolla in hans konto!
Citera
2010-03-13, 17:13
Medlem
dantisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gazm
Söker en tripprapport som var väldigt komiskt präglad.

Killen beskrev hur han spenderat ett nyår. I begynnelsen av rapporten beskriver han hur han halkat och trillat i golvet varefter han rullat in sig i duschdrapperiet och legat och myst. Senare skriver han hur han ätit tvål på en fest. Han beskriver även hur han försökt bygga lutande tornet i Pisa med sockerbitar under tolvslaget, om jag inte minns fel.

Om någon hittar får ni gärna PM:a!

https://www.flashback.org/t285712

Den kan det nog vara.
Citera
2010-03-13, 22:25
Bannlyst
Vart är den stora tråden om att få en låt tabbad?
Citera
2010-03-14, 00:31
Medlem
dantisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RunToTheHills
Vart är den stora tråden om att få en låt tabbad?

https://www.flashback.org/t743459p70
Citera
2010-03-14, 22:07
Medlem
chillionaires avatar
Hej!

Letar efter en tråd om en rolig hemsida där något ITkonsult / datakille har en reklamfilm som är väldigt lågbudget. Från uppsala..

hellp!
Citera
2010-03-15, 00:00
Medlem
Zwerchstands avatar
=—Den fulaste hemsidan du någonsin sett; #140—> http://hogstromstekniska.se/
Citera
2010-03-15, 09:21
Medlem
Zwerchstands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ligist.
Söker efter en tråd någonstans i Vetenskapsforumet. I tråden ställer man riktigt svåra frågor om jag minns rätt, eller diskuterar riktigt svåra grejor. Typ vad man ser om man kollar genom ett spegelglas med en spegel på väggen mitt emot en.
Du menar kanske Spegel mot spegel, vad ser man? men den tar upp endast det; Visste ni att? Anti-intuitiva vetenskapsfakta tar upp fler grejer men nog inte detsamma; sedan blir det magert med frågor/grejer, om speglarna skall befinnas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in