jag letar efter trådar som har gjort folk riktigt upprörda. Antingen genom att TS berättar nån horribel historia, eller att TS kanske beter sig som ett jävla svin och får alla emot sig. Ja, det är ju ett väldigt brett ämne, men om ni har några riktiga klassiska exempel så berätta
letar efter en tråd där TS berättar att han blev nedslagen utav några invandrare eftersom han inte hade cigg till dom när dom frågade. Sen planerar han i tråden hur han ska hämnas och slå ner dom igen.
Senare erkänner han att han bara trollade och överdrivit mycket i tråden. Någon som vet?
jag letar efter trådar som har gjort folk riktigt upprörda. Antingen genom att TS berättar nån horribel historia, eller att TS kanske beter sig som ett jävla svin och får alla emot sig. Ja, det är ju ett väldigt brett ämne, men om ni har några riktiga klassiska exempel så berätta
För någon vecka sen snubblade jag över en gigantisk lista med offentliga instanser. Där stod adresser, information och vilka dokument man kunde hämta ut och vilka som kunde vara sekretess. En lathund med andra ord.
Listan TROR jag var arkiverad men mycket lär gälla än idag.
För någon vecka sen snubblade jag över en gigantisk lista med offentliga instanser. Där stod adresser, information och vilka dokument man kunde hämta ut och vilka som kunde vara sekretess. En lathund med andra ord.
Listan TROR jag var arkiverad men mycket lär gälla än idag.
Tråden där en får ett konstigt sms och konspirations teorierna bara haglar. När jag läste den senast hade de på något konstigt sätt kommit fram till att hon är en satanist och att hon skulle mörda presidenten.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!