2009-05-27, 14:14
Medlem
TCOBs avatar
Får man göra/var gör man en förfrågan om illustration?

Behöver hjälp med att rita/illustrera en bild. Vart gör jag det? (Inte logotype men det kanske inte spelar nån roll (logotype-tråden)).
Citera
2009-05-27, 14:30
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TCOB
Behöver hjälp med att rita/illustrera en bild. Vart gör jag det? (Inte logotype men det kanske inte spelar nån roll (logotype-tråden)).

Här? https://www.flashback.org/showthread.php?t=835152

Den stora hjälptråden för Adobe Photoshop, Illustrator mm. [sammanfogade ämnen /mod]
Citera
2009-05-27, 14:44
Medlem
TCOBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Här? https://www.flashback.org/showthread.php?t=835152

Den stora hjälptråden för Adobe Photoshop, Illustrator mm. [sammanfogade ämnen /mod]

Ja jag kan ju posta där men problemet är ju inte att jag inte klarar av funktionerna i photoshop/illustrator. Problemet är att jag inte kan rita/illustrera för fem öre.
Vi snackar om att göra en förbannad duracellkanin. Jag hittar bara glada på internet.
Citera
2009-05-27, 17:22
Medlem
Novalines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novaline
Läste för ett tag sen om en snubbe som helt seriöst sa att han ville bli vakt åt Hells Angels. Han påstod sig vara väldigt duktig på att kasta kniv

Finns den tråden kvar att åskåda?

Inget svart på några veckor så bumpar min egna post. Ingen som vet? Var rätt stor tråd om jag kommer ihåg rätt.
Citera
2009-05-27, 18:10
Medlem
f.d. pzhukkes avatar
Åh, det var en tråd där folk postade saker dom hittat på DC typ.
Men det är inte direkt själv tråden jag letar efter, det är mer en bild som någon postade.

Bilden föreställde typ 10 16åringar, rakade, som stod med varsin öl / cider / sprit i handen och kollade in i kameran.
Ovanför varje snubbe stod de också ett namn i rosa text med några pilar.
En av killarna längst fram "heilade" också som vi säger där jag bor i alla fall.

Kan ni hielpe mig att hitta denna ?
Citera
2009-05-28, 17:38
Medlem
Tazquas avatar
Se facebook personer med privata profiler.

Var en tråd för nån vecka sen där en kille skulle stalka sitt ex där någon visade hur man kan se privata Facebook konton utan att vara vän med dom.
Någon som vet vilken tråd?
Citera
2009-05-28, 19:48
Medlem
Acidiferouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tazqua
Var en tråd för nån vecka sen där en kille skulle stalka sitt ex där någon visade hur man kan se privata Facebook konton utan att vara vän med dom.
Någon som vet vilken tråd?

den?

Sök på "photo stalker" på Face Book... om det nu var det du ville åt..

edit;
Det var ju iofs inte konton utan bara bilderna...
Citera
2009-05-28, 21:06
Medlem
Tazquas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acidiferous
den?

Sök på "photo stalker" på Face Book... om det nu var det du ville åt..

edit;
Det var ju iofs inte konton utan bara bilderna...

Tackar
Det var just den tråden jag letade efter.
Citera
2009-05-28, 22:14
Medlem
Dr. Wilys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f.d. pzhukke
Men det är inte direkt själv tråden jag letar efter, det är mer en bild som någon postade.

Bilden föreställde typ 10 16åringar, rakade, som stod med varsin öl / cider / sprit i handen och kollade in i kameran.
En av killarna längst fram "heilade" också som vi säger där jag bor i alla fall.

"Lantispatrioter"

Bilden du söker verkar vara den i första inlägget.
Citera
2009-05-31, 08:17
Medlem
Clay Allisons avatar
Antar att det finns en tråd som utförligt beskriver hur man ska göra för att få sin dator att verka vara amerikansk (något med ip-nummer), så man kan titta på amerikanska tv-serier. Var finns denna tråd i så fall?

Frågar detta i uppriktig övertygelse att detta är helt lagligt, och ok att efterfråga. Har jag fel om den saken, vill jag inte ha svar på detta forum. Då kan någon även radera skiten.
Citera
2009-05-31, 14:52
Medlem
10mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f.d. pzhukke

http://img143.imageshack.us/my.php?i...gteborgrp1.jpg
Citera
2009-05-31, 15:02
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Antar att det finns en tråd som utförligt beskriver hur man ska göra för att få sin dator att verka vara amerikansk (något med ip-nummer), så man kan titta på amerikanska tv-serier. Var finns denna tråd i så fall?

Frågar detta i uppriktig övertygelse att detta är helt lagligt, och ok att efterfråga. Har jag fel om den saken, vill jag inte ha svar på detta forum. Då kan någon även radera skiten.

Hur kollar man streamad tv från usa? - https://www.flashback.org/showthread.php?t=452665
Titta på streamad TV från Fox - https://www.flashback.org/showthread.php?t=865795 (Mac-forat, men i sista inlägget så står det).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in