Citat:
Ursprungligen postat av
supermuppen1
har köpt 3 dagars session för att testa för 10 spänn,blir nog en fullversion sen

Perfekt när man inte orkar köra vissa enformiga levels.lite strul att få igång ibörjan men nu verkar det flyta på bra.Sen fattar jag inte varför man e så gniden och vill ha en crackad....kostar inte många spänn.Har tränat diskat och dragit en tarzan medans Hb är igång...perfekt

Så jävla nice känsla när man har gjort saker hela dagen så kommer man tillbaka till en bot som fortfarande går!
Citat:
Ursprungligen postat av
Powen
Varit borta 3-4 månader i från wow och honorbuddy. Hur fungerar honorbuddy atm?
Som vanligt skulle jag tro, om du nu menar riktiga versionen och inte någon crack-version. Eller hur menar du att den skulle ändras?
Citat:
Ursprungligen postat av
Holmquist
Äntligen fått upp min rogue till 90 genom 100% HB!
Jag som aldrig varit maxlevel tidigare tycker det är svinkul att spela BG's och HC's fast jag inte kan spela för fem öre. Det går iallafall framåt för varje dag, lärt mig hyffsat att spela PVE och vet vilka spells jag ska rotera osv.
PVP blir jag dock helt slaktad i, men det beror väl delvis på mitt gear också. Börjat kolla streams och guider för PVP eftersom det intresserar mig mest!

Vad har du på /played? Questade du endast? Allt i 5.3?
Jo, enda nackdelen till att botta upp gubbar är väl att man inte är speciellt bra på den när man når 90, men det går ju snabbare att fixa än att levla till 90!