2013-06-22, 04:58
Medlem
lordkelvins avatar
vilken profil anvander ni for quest leveling 1-90? Kicks e fan cp, fastar pa stallen hela tiden. Soker nat som verkligen ar 100% afk, inget bullshit.
Citera
2013-06-22, 06:13
Medlem
mr-virros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lordkelvin
vilken profil anvander ni for quest leveling 1-90? Kicks e fan cp, fastar pa stallen hela tiden. Soker nat som verkligen ar 100% afk, inget bullshit.
Det kan du aldrig få, så sluta leta och kör "bullshitet"
Citera
2013-06-22, 09:43
Medlem
Premos avatar
Det verkar som min bot slutat använda sig av mounts, den springer överallt. Har testat mecka i settings etc samt laddat ner en ny version men utan success. Någon annan ide?
Citera
2013-06-22, 12:10
Medlem
VikingPoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lordkelvin

Kicks är grym, finns ingen som är 1-90 100% afk. Den kan rulla på flera timmar utan problem men visst fastnar den på några ställen men det får man räkna med. Skriv loggrapporter så kanske de kan åtgärda det istället.
Citera
2013-06-23, 19:35
Medlem
Någon som har någon crackad version för 5.3? Har sökt men hittar inget vettigt. Har den riktiga versionen men tyvärr funkar den ju bara på 1 account åt gången.
Citera
2013-06-23, 19:53
Medlem
har köpt 3 dagars session för att testa för 10 spänn,blir nog en fullversion sen Perfekt när man inte orkar köra vissa enformiga levels.lite strul att få igång ibörjan men nu verkar det flyta på bra.Sen fattar jag inte varför man e så gniden och vill ha en crackad....kostar inte många spänn.Har tränat diskat och dragit en tarzan medans Hb är igång...perfekt
Senast redigerad av supermuppen1 2013-06-23 kl. 19:56.
Citera
2013-06-25, 17:15
Medlem
Verkligen ingen som vet vart jag kan ladda ner en crackad version av HB?
Citera
2013-06-25, 19:22
Medlem
happyfac33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incesthenke
Verkligen ingen som vet vart jag kan ladda ner en crackad version av HB?
ere så jobbigt att bli medlem på codemplosion.co.uk och ladda ner därifrån?
eller köp dig en jävla bott jävel
Citera
2013-06-25, 23:10
Medlem
Powens avatar
Varit borta 3-4 månader i från wow och honorbuddy. Hur fungerar honorbuddy atm?
Citera
2013-06-26, 02:44
Medlem
Holmquists avatar
Äntligen fått upp min rogue till 90 genom 100% HB!

Jag som aldrig varit maxlevel tidigare tycker det är svinkul att spela BG's och HC's fast jag inte kan spela för fem öre. Det går iallafall framåt för varje dag, lärt mig hyffsat att spela PVE och vet vilka spells jag ska rotera osv.

PVP blir jag dock helt slaktad i, men det beror väl delvis på mitt gear också. Börjat kolla streams och guider för PVP eftersom det intresserar mig mest!
Citera
2013-06-26, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
har köpt 3 dagars session för att testa för 10 spänn,blir nog en fullversion sen Perfekt när man inte orkar köra vissa enformiga levels.lite strul att få igång ibörjan men nu verkar det flyta på bra.Sen fattar jag inte varför man e så gniden och vill ha en crackad....kostar inte många spänn.Har tränat diskat och dragit en tarzan medans Hb är igång...perfekt

Så jävla nice känsla när man har gjort saker hela dagen så kommer man tillbaka till en bot som fortfarande går!

Citat:
Ursprungligen postat av Powen
Varit borta 3-4 månader i från wow och honorbuddy. Hur fungerar honorbuddy atm?

Som vanligt skulle jag tro, om du nu menar riktiga versionen och inte någon crack-version. Eller hur menar du att den skulle ändras?

Citat:
Ursprungligen postat av Holmquist
Äntligen fått upp min rogue till 90 genom 100% HB!

Jag som aldrig varit maxlevel tidigare tycker det är svinkul att spela BG's och HC's fast jag inte kan spela för fem öre. Det går iallafall framåt för varje dag, lärt mig hyffsat att spela PVE och vet vilka spells jag ska rotera osv.

PVP blir jag dock helt slaktad i, men det beror väl delvis på mitt gear också. Börjat kolla streams och guider för PVP eftersom det intresserar mig mest!

Vad har du på /played? Questade du endast? Allt i 5.3?
Jo, enda nackdelen till att botta upp gubbar är väl att man inte är speciellt bra på den när man når 90, men det går ju snabbare att fixa än att levla till 90!
Senast redigerad av Ph4TH4xx0r 2013-06-26 kl. 02:48.
Citera
2013-06-26, 17:27
Medlem
Nu har jag fixat en crackad version på Codemploision. Undrar bara om det går att köra ett account på questing och ett annat account på Gathering?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in