2013-01-23, 10:00
Medlem
Discobands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeds
Du gick offline för en-två timmar sedan ungefär

Rätt okej ändå faktiskt med 22. Du började väl ändå ganska sent igår

Märks att det kan behövas lite finslipning i MoP, tas rätt många omvägar verkar det som.

fml... får dra sista skiten själv ikväll, tur att det bara rör sig om halva leveln + att jag har full rested.
Citera
2013-01-23, 10:03
Medlem
Zedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Discoband
fml... får dra sista skiten själv ikväll, tur att det bara rör sig om halva leveln + att jag har full rested.

Hade för mig du blev 90 igår men måste varit trött när jag kollade haha.

Jag questade lite själv förut men fy fan vad tråkigt det äääääääääär.
Citera
2013-01-23, 10:25
Medlem
Citat:
Du gick offline för en-två timmar sedan ungefär

Rätt okej ändå faktiskt med 22. Du började väl ändå ganska sent igår

Märks att det kan behövas lite finslipning i MoP, tas rätt många omvägar verkar det som.

Var lvl 17 på cirka 80% när jag vaknade, den hade loggats ut så jag drog igång den igen när jag drog mot jobbet för cirka 3 timmar sen =P så 17-22 på den tiden är väl okej antar jag, mest segt att den dummade ur under natten!
Citera
2013-01-23, 10:55
Medlem
Zedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Discoband
Ja det är ingen höjdare men botten verkar man ju inte kunna lita på i MoP. Den lyckades ta livet av sig två gånger igår och hittade inte tillbaka till sitt corpse.
Hade Grimoire of Sacrifice som talent men resetade nu och sätter i den i 90 istället. För när han sacrificar Voiden så har han ju ingen tank så märkte att han dog så jävla enkelt då. Nu flyter det på bra igen

Citat:
Ursprungligen postat av CatcherintheRye
Var lvl 17 på cirka 80% när jag vaknade, den hade loggats ut så jag drog igång den igen när jag drog mot jobbet för cirka 3 timmar sen =P så 17-22 på den tiden är väl okej antar jag, mest segt att den dummade ur under natten!

Idd
Citera
2013-01-23, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomatic
Testa med att gå in på Settings & Tools > Kryssa ur "Kill between hotspots" under General. Borde lösa ditt problem
Funkar inte, är botten inställd på att möjligen döda mobs för att komma upp en lvl till innan den går vidare till ett annat quest-ställe?
Citera
2013-01-23, 13:18
Medlem
Nomatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xcvso23
Funkar inte, är botten inställd på att möjligen döda mobs för att komma upp en lvl till innan den går vidare till ett annat quest-ställe?
Kanske är så, vet inte hur den fungerar på låg level. Vilken level är du?
Citera
2013-01-23, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xcvso23

Klicka Info tabben och se goal
Citera
2013-01-23, 13:55
Medlem
Ralfffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CatcherintheRye
Det verkar mer vara du som inte riktigt vet vad du snackar om.
För att starta wow 32bit version så startar du wow.exe, för 64bitars heter den wow64.exe.
Varför förklarar du som ett jävla as för och är otrevlig?
Det är helvetes mycket lättare och smidigare att öppna launcher options och trycka i 32bit & windowed när du ska botta.
Citera
2013-01-23, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfff
Varför förklarar du som ett jävla as för och är otrevlig?
Det är helvetes mycket lättare och smidigare att öppna launcher options och trycka i 32bit & windowed när du ska botta.

Jag "förklarar som ett as" för att personen jag citerade hade sagt till personen den citerade att
han inte kunde någonting när personen i fråga egentligen gav korrekta anvisningar, det tyckte jag var drygt, därför var jag dryg emot personen som påstod att någon som har rätt har fel och "förklarade som ett as".

Dessutom så kör jag själv med en genväg till 32bit och en till 64bit, så att när jag faktiskt vill spela istället för att botta(För det kan man också göra ibland!) behöver jag inte ändra om inställningarna i launchern hela tiden =)
Senast redigerad av CatcherintheRye 2013-01-23 kl. 14:36.
Citera
2013-01-23, 17:05
Medlem
TerryCrewss avatar
Någon som vet varför honorbuddy (dungeonbuddy) stannar vid questgiver VARJE gång det finns mer än 1 quest hos denna??
Finns det någon lösning?
Citera
2013-01-24, 02:37
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TerryCrews
Någon som vet varför honorbuddy (dungeonbuddy) stannar vid questgiver VARJE gång det finns mer än 1 quest hos denna??
Finns det någon lösning?

Rensa cache mappen till HB, starta om WoW och HB. Löser problemet för mig i någon timme, sedan får jag göra samma skit igen.
Citera
2013-01-24, 11:24
Medlem
Discobands avatar
Citat:
Hade för mig du blev 90 igår men måste varit trött när jag kollade haha.

Jag questade lite själv förut men fy fan vad tråkigt det äääääääääär.

Ja, blev ju äntligen 90 igår som du såg. Körde botten sista halvan också när jag var iväg med några vänner och käkade, när jag kom tillbaka så såg jag att botten hade stannat på ett quest men som tur var så var det bara 100k kvar till ding och questet tog 1 min att slutföra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in