2013-01-17, 12:58
Medlem
Min bot håller på att dumma sig. Allting har gått jättebra tills Zangarmarsh då den blev hel knasig. Nu är jag lvl 65 men den vill fortfarande till Zangarmarsh för att plocka upp ett quest men den gör aldrig det. Sen springer den med flying mount istället för att flyga. Någon som vet vad felet är? Använder mig av kicks profil.

Mvh
Citera
2013-01-17, 13:21
Medlem
Zedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perfektionait
Min bot håller på att dumma sig. Allting har gått jättebra tills Zangarmarsh då den blev hel knasig. Nu är jag lvl 65 men den vill fortfarande till Zangarmarsh för att plocka upp ett quest men den gör aldrig det. Sen springer den med flying mount istället för att flyga. Någon som vet vad felet är? Använder mig av kicks profil.

Mvh

Min fastna igår i Zangramarsh också. Han plocka upp ett Slave Pens quest, så gick in i instancen och lämna de bara så gick det fint sen.

Angående flygandet så gick min i början igår bara, men nu flyger han dock så vet inte varför han ändrade sig
Citera
2013-01-17, 13:40
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perfektionait

Mvh

Hade samma problem, kolla om du har ett quest i Slave Pens, lämna in det manuellt sedan fortsätter den som vanligt. Min var kvar i Zangarmash och grindade från lvl 63 till 67 för att jag inte lämnade in questet.
Citera
2013-01-17, 14:55
Bannlyst
Min bot klarade av 85-87 felfritt med questandet men nu trasslade den av någon anledning in sig i Krasarang Wilds där den bara gick och dog konstant av någon anledning. Så det blev att sätta på BGBuddy och Random Battleground under tiden jag jobbar istället så jag kan vara säker på att den faktiskt gör någonting utav tiden. Är någon specifik BG att föredra framför Random Battleground?
Citera
2013-01-17, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storevargen
Min bot klarade av 85-87 felfritt med questandet men nu trasslade den av någon anledning in sig i Krasarang Wilds där den bara gick och dog konstant av någon anledning. Så det blev att sätta på BGBuddy och Random Battleground under tiden jag jobbar istället så jag kan vara säker på att den faktiskt gör någonting utav tiden. Är någon specifik BG att föredra framför Random Battleground?

AV, dock kan du prova med DungeonBuddy+Questing, det brukar jag göra om jag inte är vid datorn.
1-50 questing
50-70 questing/bg
70-85 questing
85-90 questing/dungeon

Dungeonbuddy fungerar faktiskt väldigt bra i mop instanserna.
Citera
2013-01-17, 16:39
Medlem
xaniixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storevargen

Har samma problem som dig just nu i Krasarang Wilds det flippa ur totalt...
Citera
2013-01-17, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xaniix
Har samma problem som dig just nu i Krasarang Wilds det flippa ur totalt...

Vilket quest?
Citera
2013-01-17, 17:23
Medlem
Tjena tjena, är ny när det gäller botar så här kommer ytligare en idiotisk fråga.
Kan någon förklara för mig varför min bot helt plötsligt bara springer runt och dödar och inte tar några quest? Jag startade boten igår på min nyskapade paladin, sedan när han kom upp i leveln 11-12 så springer han bara och dödar..
Citera
2013-01-17, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskfinne
Tjena tjena, är ny när det gäller botar så här kommer ytligare en idiotisk fråga.
Kan någon förklara för mig varför min bot helt plötsligt bara springer runt och dödar och inte tar några quest? Jag startade boten igår på min nyskapade paladin, sedan när han kom upp i leveln 11-12 så springer han bara och dödar..

Klicka "Info" och se vad "Goal" är. Det kan vara Grinding to level X, men det tror jag inte. Har du laddat nästa profil?
Citera
2013-01-17, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikdr
Klicka "Info" och se vad "Goal" är. Det kan vara Grinding to level X, men det tror jag inte. Har du laddat nästa profil?

När jag klickar "Info" så står det "Grinding to Level 15". Dum som man är så kollar man inte sånt hehe.. laddar den inte till nästa profil automatiskt?, isåfall har jag även missat det!
Citera
2013-01-17, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskfinne
När jag klickar "Info" så står det "Grinding to Level 15". Dum som man är så kollar man inte sånt hehe.. laddar den inte till nästa profil automatiskt?, isåfall har jag även missat det!

Om du använder Kicks profile pack så ska han göra det.
Citera
2013-01-17, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikdr
Om du använder Kicks profile pack så ska han göra det.

Yes och det gör jag också! Tack för hjälpen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in