2012-12-11, 22:10
Medlem
Eisenheims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hampfred
vilken hb version kör dudå? .520?

Ja, och 1-90 Questing Pack Profile.
Citera
2012-12-11, 22:58
Medlem
Conjugasions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eisenheim
Ja, och 1-90 Questing Pack Profile.

Min questbot funkar jättebra.

Jag kör Botanist's Pangea Project för tillfället, inte prövat Kick's än, men hans brukar inte vara för pålitlig nu i lägre levelar men kommer nog dra igång den i 30
Citera
2012-12-12, 11:21
Medlem
magicz91s avatar
520 fungerar inte längre för mig, fungerade igår, men idag kan jag inte logga in
Citera
2012-12-12, 13:50
Medlem
billinge1992s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conjugasion
Min questbot funkar jättebra.

Jag kör Botanist's Pangea Project för tillfället, inte prövat Kick's än, men hans brukar inte vara för pålitlig nu i lägre levelar men kommer nog dra igång den i 30

Köpte mig ett US konto häromdagen, körde kicks från 1-80 24 timmar om dygnet utan några problem. Fastnade en gång i EPL fick göra ett quest själv bara.
Citera
2012-12-12, 14:42
Medlem
Conjugasions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billinge1992
Köpte mig ett US konto häromdagen, körde kicks från 1-80 24 timmar om dygnet utan några problem. Fastnade en gång i EPL fick göra ett quest själv bara.

Kör du Alliance eller Horde?

Lylos isåfall. Jag saknar att vara Alliance, deras questing profil är mycket mer stabil än Hordes.
Citera
2012-12-12, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magicz91
520 fungerar inte längre för mig, fungerade igår, men idag kan jag inte logga in
Version ska inte spela roll. Du ska kunna logga in även om du har en gammal version. Så bara för du inte kan logga in så betyder det inte att det kommit en ny version.
Det är deras pissservrar som det är fel på. Typ hela tiden.
Citera
2012-12-12, 18:18
Medlem
Vilken profil har ni som har gått från 1-90 använt er av? Skulle vara mycket tacksam om någon skulle kunna länka en fungerade questing bot.

//Exxern
Citera
2012-12-12, 19:06
Medlem
mr-virros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exxern
Vilken profil har ni som har gått från 1-90 använt er av? Skulle vara mycket tacksam om någon skulle kunna länka en fungerade questing bot.

//Exxern
Kickz, vilket står cirka tre inlägg upp och på ungefär alla andra sidor.
Citera
2012-12-12, 19:29
Medlem
Conjugasions avatar
Honorbuddy har en bra questing bot som du kör med Kick's profil!
Senast redigerad av Conjugasion 2012-12-12 kl. 19:34.
Citera
2012-12-12, 20:54
Medlem
Blokkets avatar
Blir riktigt trött på att alltid hitta boten fast eller att man blivit utloggad. Vill kunna ställa boten innan man går och lägger sig och vakna med att den fortfarande är igång men det händer allt för sällan.

Vad använder ni för att det ska flyta på utan avbrytas? Testade relogger men övergav det rätt snabbt då jag inte fatta ett skit. Finns det färdiga profiler till såna plugins också?
Citera
2012-12-12, 22:05
Medlem
Conjugasions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blokket
Blir riktigt trött på att alltid hitta boten fast eller att man blivit utloggad. Vill kunna ställa boten innan man går och lägger sig och vakna med att den fortfarande är igång men det händer allt för sällan.

Vad använder ni för att det ska flyta på utan avbrytas? Testade relogger men övergav det rätt snabbt då jag inte fatta ett skit. Finns det färdiga profiler till såna plugins också?

Tjo.

Jag använder något som heter Arelog för att kunna botta utan stop, det är otroligt lätt att förstå och använda, alltså otroligt användarvänligt!

Det loggar in igen om du skulle d/cas ifrån internet, eller om det skulle ske något annat strul. Det bästa med Arelog är att du kan lägga ett schema för vilka profiler det ska använda!

Arelog

Jag har haft otaligt många över-natten sessioner som flytit på helt perfekt tack vare det här verktyget, så rekommenderar det varmt! Har du några fler frågor om det eller behöver hjälp dra iväg ett PM så ska jag se vad jag kan göra
Citera
2012-12-12, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gurran933
PM mig för billiga wow/ tibia/d3 bots! (iBot, Honorbuddy/Demonbuddy)

jaha, hur gör du det då? antingen säljer du dina egna eller så säljer du crackad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in