Har inte testat dessa men hittade dem på 1 google sökning. Hoppas dem funkar bra!
Nej det funkade jättedåligt. Kör med HB och har valt ProfessionBuddy i listan. Valt skinningprofilen för Twilight Highlands som du länkade, åkt dit, och tryckt på start.
Den mountade groundmount och reparerade, sen försökte den köa instancer? funkade inte eftersom jag inte valt dmg,healer,tank osv. Men jag vill ju verkligen inte köra instancer lol
Såhär står det:
Changing current profile to Twilight Highlands Skinning
PB 1.193: Adding TradeSkill Leatherworking
Chose Singular v2 $Revision: 494 $ as your combat class!
[Singular] Starting Singular v2.0.0.0
[Singular] Determining talent spec.
[Singular] Current spec is Marksmanship Hunter
[Singular] Building method list
[Singular] Added 304 methods
[Singular] Using CreateMarksmanshipCombat for Marksmanship Hunter - Combat (Priority: 0)
[Singular] Using CreateMarksmanshipPull for Marksmanship Hunter - Pull (Priority: 0)
[Singular] Using default rest behavior.
[Singular] Using CreateHunterBuffs for Marksmanship Hunter - PreCombatBuffs (Priority: 0)
[Singular] Behaviors created!
PB 1.193: Loading profile [H]Twilight Highlands Skinning].xml
Err: System.Xml.XmlException: Element 'Professionbuddy' was not found. Line 1, position 2.
at System.Xml.XmlReader.ReadStartElement(String name)
at HighVoltz.Composites.PbDecorator.ReadXml(XmlReader reader) in c:\Users\Jonatan\Desktop\HB5\Bots\ProfessionBuddy\ Composites\PbDecorator.cs:line 114
at HighVoltz.PbProfile.LoadFromFile(String path) in c:\Users\Jonatan\Desktop\HB5\Bots\ProfessionBuddy\ PbProfile.cs:line 101
Starting the bot!
Changing current profile to Empty Profile
[Instancebuddy]: Waiting for Honorbuddy to complete current POI run
Mounting: Swift Timber Wolf
Moving to Type: Repair, Name: Zim Bamzabble
[Instancebuddy]: Queueing at dungeon finder
Stopping the bot!
Nej det funkade jättedåligt. Kör med HB och har valt ProfessionBuddy i listan. Valt skinningprofilen för Twilight Highlands som du länkade, åkt dit, och tryckt på start.
Den mountade groundmount och reparerade, sen försökte den köa instancer? funkade inte eftersom jag inte valt dmg,healer,tank osv. Men jag vill ju verkligen inte köra instancer lol
Såhär står det:
PB 1.193: Adding TradeSkill Leatherworking
Chose Singular v2 $Revision: 494 $ as your combat class!
[Singular] Starting Singular v2.0.0.0
[Singular] Determining talent spec.
[Singular] Current spec is Marksmanship Hunter
[Singular] Building method list
[Singular] Added 304 methods
[Singular] Using CreateMarksmanshipCombat for Marksmanship Hunter - Combat (Priority: 0)
[Singular] Using CreateMarksmanshipPull for Marksmanship Hunter - Pull (Priority: 0)
[Singular] Using default rest behavior.
[Singular] Using CreateHunterBuffs for Marksmanship Hunter - PreCombatBuffs (Priority: 0)
[Singular] Behaviors created!
PB 1.193: Loading profile [H]Twilight Highlands Skinning].xml
Err: System.Xml.XmlException: Element 'Professionbuddy' was not found. Line 1, position 2.
at System.Xml.XmlReader.ReadStartElement(String name)
at HighVoltz.Composites.PbDecorator.ReadXml(XmlReader reader) in c:\Users\Jonatan\Desktop\HB5\Bots\ProfessionBuddy\ Composites\PbDecorator.cs:line 114
at HighVoltz.PbProfile.LoadFromFile(String path) in c:\Users\Jonatan\Desktop\HB5\Bots\ProfessionBuddy\ PbProfile.cs:line 101
Starting the bot!
Changing current profile to Empty Profile
[Instancebuddy]: Waiting for Honorbuddy to complete current POI run
Mounting: Swift Timber Wolf
Moving to Type: Repair, Name: Zim Bamzabble
[Instancebuddy]: Queueing at dungeon finder
Stopping the bot!
Jag valde Grindmode istället för professionbuddy och då funka det! Vad äre för skillnad på grind och professionbuddy?
På sidan 97 linkade BIRDIE97 till en bot som jag har använt i mer än en månad nu men den funkar inte nu för att dom uppdaterade HB, kan någon linka till den nyaste verision snälla!
Vad är det mest värt att göra grinda tills 80 eller questa? Är lvl 75 och använder Kicks profil men det questas i howling fjord och kommer göra det ett tag...
På sidan 97 linkade BIRDIE97 till en bot som jag har använt i mer än en månad nu men den funkar inte nu för att dom uppdaterade HB, kan någon linka till den nyaste verision snälla!
Vad är det mest värt att göra grinda tills 80 eller questa? Är lvl 75 och använder Kicks profil men det questas i howling fjord och kommer göra det ett tag...
Questa eftersom det tar tid att grinda, eller grinda eftersom grind profilerna oftast är stabilare (fastnar mindre etc.).
Eller kan du köra PvP så att du också kan köpa gear i 85.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!