Citat:
Ursprungligen postat av ganjagash
Nån har kappat min hotmail och mitt facebook konto Dom har oxå ändrat mina lösen, och skrivit massa skit på min fb Går de och rädda? please help.. hade många viktiga kontakter på facebook och sparat många bra youtube klipp
Jag råkade ut för samma sak...o fanskapet satt o skrev till allt o alla att jag satt fast i england och var i behov av pengar....Kompisar, folk, släkt vänner ringde som tockar till min mobil o skulle hjälpa mig hem...Alla lösen var ändrade..Får jag tag på fanskapet så gör jag mig olyklig...
Det finns nog tyvärr inte så mycket du kan göra....Jag polisanmälde mitt ifall det var någon som hade fört över pengar o så att jag hade papper på att det var fejk o inte skulle få skiten för att vara skyldig någon något.....
Sen fick jag skapa nytt facebook o e-mail konto...För att bli av med mitt gamla facebook så fick jag anmäla mig själv som avliden från det nya kontot så försvan det gamla kontot på några timmar....Försökte med alla möjliga sätt....min gamla e-mail har jag inte lyckats bli av med ännu....
Sen var det bara att börja adda alla kompisar släkt vänner ovänner osv osv igen o förklara att jag var hackad