Som rubriken säger, så har jag kommit över en dump med strax över 90000 svenska konton från en porrsajt. Självklart vill jag ju rensa bort alla konton som inte är relevanta, och med det menar jag konton som inte har samma lösenord på mailen.
Det är en salig blandning med mailleverantörer, men mestadels är det hotmail, gmail, live och spray.
Finns det något/några bra program där ute som man kan mata med listor och programmet kontrollerar om lösenordet matchar mailadressen (d.v.s. testar att logga in), eller måste man skriva detta själv, alt. sitter och testar att loggar in alla (kommer jag inte göra)?
Aja, som bevis då; här är några mail och lösenord. Har inte kollat om de fungerar (det är ju egentligen det tråden handlar om (att hitta ett program som kollar detta). Lösenorden är alltså det som de har på sajten som jag fått dumpen ifrån.
Hmm... det var faktiskt ingen dum idé... jag har ju egentligen inga planer för vad jag ska göra med alla dessa. Det var ju bara lite roligt att försöka komma över en bunt med konton.
Jag kanske ska publicera alla 90 000 konton här på flashback, och ange vilken sajt det handlar om, så får ni något att gotta er i... ? =)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!