Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-03-06, 16:14
  #13
Medlem
ShinAkumas avatar
Säg till #2 att du är fag, sen tar du henne på bar gärning!
Citera
2011-03-06, 21:29
  #14
Medlem
J.k.ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turf
Tjej nummer två kan du ju ta en djup funderare på om du verkligen vill ha att göra med överhuvud taget? Hon verkar ju inte ha så bra bild av dig (hon önskar att du vore annorlunda) och att hänga med henne skadar antagligen din självkänsla.
Jag har själv liknande erfarenheter där jag fem år senare hajat att jag hängde med vissa bara för att dom hade ett fördelaktigt yttre, men behandlade mig ovärdigt. Vad tycker du om henne egentligen? Ärligt...
Hej igen, ledsen för mitt sena svar!
För att svara på din fråga. Hon har sina fördelar och nackdelar som alla människor har, vilket leder oss till frågan om dom positiva sakerna överväger dom negativa sakerna. Och nu har jag haft en hel kvälls funderare, och har kommit fram till att det är dom positiva. Men bara grejen att jag var tvungen att fundera över det gör mig orolig.. Jag tror att tjej nr2 är utesluten.
Tack för den!
Citera
2011-03-06, 21:38
  #15
Medlem
turfs avatar
J.k.d

Tack för det, jag menade egentligen mest att du skulle fråga dig själv den frågan, men jag var otydlig i mitt inlägg! Bara det känns bra att umgås med henne och du inte tillåter henne att behandla dig illa på något vis så är det ju bra!

Hare bra!
Citera
2011-03-06, 22:29
  #16
Medlem
J.k.ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turf
J.k.d

Tack för det, jag menade egentligen mest att du skulle fråga dig själv den frågan, men jag var otydlig i mitt inlägg! Bara det känns bra att umgås med henne och du inte tillåter henne att behandla dig illa på något vis så är det ju bra!

Hare bra!
Illa behandlad blir jag absolut inte, men det stannar på en vänskapsnivå. Än en gång tack.
-------------------------------

Behöver fortfarande lite hjälp med tjej nr1, jag förstår att jag kan ha hamnat djupt i "the friendzone". Men jag vill gärna ha svar från en tjej vad ni menar med "ens bästa killkompis". Finns det nån dold mening med det?

Har jag någon chans överhuvudtaget?..
Citera
2011-03-06, 23:12
  #17
Medlem
MissMemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.k.d

Har jag någon chans överhuvudtaget?..


Sorry, nope. Om en tjej verkligen gillar en som killkompis så är det i princip kört såvida du inte byter personlighet radikalt. Hon tycker antagligen att du är riktigt snäll och trevlig och gillar att kramas med dig men ingen attraktion what so ever.
Citera
2011-03-06, 23:51
  #18
Medlem
J.k.ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissMeme
Sorry, nope. Om en tjej verkligen gillar en som killkompis så är det i princip kört såvida du inte byter personlighet radikalt. Hon tycker antagligen att du är riktigt snäll och trevlig och gillar att kramas med dig men ingen attraktion what so ever.
Jag tänker då inte ändra på min personlighet då jag trivs som den jag är, "The Nice Guy" men jag vet även att man lätt hamnar i the friendzone om man är det.. Får hoppas att hon ändrar åsikt
Citera
2011-03-07, 00:04
  #19
Medlem
MissMemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.k.d
Jag tänker då inte ändra på min personlighet då jag trivs som den jag är, "The Nice Guy" men jag vet även att man lätt hamnar i the friendzone om man är det.. Får hoppas att hon ändrar åsikt

Inget fel på att vara snäll, låt dom inte trampa på dig bara..

Tips är att när du träffar en tjej du är intresserad av på det sättet, låt henne veta det innan du hamnar där i kompisfällan. Istället för att vara snäll och trevlig när du lär känna någon, prova att vara flörtig och trevlig istället. Du behöver inte säga något rakt ut men det underlättar å det grövsta om det finns sexuell spänning mellan er två under tiden ni lär känna varandra.
Citera
2011-03-07, 00:13
  #20
Medlem
J.k.ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissMeme
Inget fel på att vara snäll, låt dom inte trampa på dig bara..

Tips är att när du träffar en tjej du är intresserad av på det sättet, låt henne veta det innan du hamnar där i kompisfällan. Istället för att vara snäll och trevlig när du lär känna någon, prova att vara flörtig och trevlig istället. Du behöver inte säga något rakt ut men det underlättar å det grövsta om det finns sexuell spänning mellan er två under tiden ni lär känna varandra.
Det tipset ska jag ta vara på! Anser mig själv väldigt charmig men tyvärr utan framgång, och som du säger så är det väldigt lätt att hamna i "kompisfällan".
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback