Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-03-06, 02:17
  #1
Medlem
J.k.ds avatar
Hejsan Flashback!

Nu är det så att det är två kvinnor som båda har sagt saker jag inte kan tolka själv, vänder mig till er för lite hjälp! Jag vill alltså veta mina chanser hos dessa tjejer.

Tjej nr1: Du är min bästa killkompis.

Tjej nr2: Jag önskar att du var bög! Jag vill ha en bögkompis.

Vad menar dom? Hjälp mig!

Ber om ursäkt för eventuella stavfel samt konstig text.. Skyller på att jag är trött.
Mvh!
Citera
2011-03-06, 02:21
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.k.d
Hejsan Flashback!

Nu är det så att det är två kvinnor som båda har sagt saker jag inte kan tolka själv, vänder mig till er för lite hjälp! Jag vill alltså veta mina chanser hos dessa tjejer.

Tjej nr1: Du är min bästa killkompis.

Tjej nr2: Jag önskar att du var bög! Jag vill ha en bögkompis.

Vad menar dom? Hjälp mig!

Ber om ursäkt för eventuella stavfel samt konstig text.. Skyller på att jag är trött.
Mvh!
Dom önskar att du var bög så du kunde sova över hos dom och sitta och mysa i sängen med dom och berätta massa skvaller osv, men eftersom du antagligen inte är bög så kommer du antagligen få stånd, varesig du vill det eller inte.
Citera
2011-03-06, 02:22
  #3
Medlem
Knoppys avatar
Skulle tro att du är så långt inne i "the friend zone" så att tjejerna knappast ser dig som något pojkvänsmaterial. Tyvärr kompis, men du har nog inga chanser där. Det är ett vänskapsförhållande som gäller.
Citera
2011-03-06, 02:25
  #4
Medlem
J.k.ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knoppy
Skulle tro att du är så långt inne i "the friend zone" så att tjejerna knappast ser dig som något pojkvänsmaterial. Tyvärr kompis, men du har nog inga chanser där. Det är ett vänskapsförhållande som gäller.
Det var det jag tänkte, men anledningen till att jag är fundersam är för att tjej nr1 är vääääldigt klängig!
Citera
2011-03-06, 02:33
  #5
Medlem
Knoppys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.k.d
Det var det jag tänkte, men anledningen till att jag är fundersam är för att tjej nr1 är vääääldigt klängig!

Fråga henne. Klart att man kan kramas osv med en kompis av motsatt kön. Min absolut bästa kompis är tjej, och vi beter oss mer eller mindre som ett gift par när vi träffas. Dock vet vi ju båda att det inte är några känslor från något håll. Fast jag tror att om tjej nr.1 var intresserad, så hade du märkt om hon var ute efter något annat. Annars tycker hon väl att ni är så pass bra vänner att ni kan kramas/mysa/whatnot utan att det känns krystat.
Citera
2011-03-06, 02:37
  #6
Medlem
turfs avatar
Håller med knoppy!

Du har ingen chans på någon av dom i nuläget. Saker kan dock ändras. Vem vet. Dom vill inte ha dig som mer än polare nu i allafall, det kan du va säker på.
Citera
2011-03-06, 02:47
  #7
Medlem
Bessleys avatar
Du har ju större chans på brud nr1 än brud nr2 i alla fall verkar det som.
"bästa killkompis" kan ju vara något att spinna vidare på
Citera
2011-03-06, 03:41
  #8
Medlem
IronCrunchers avatar
Dina chanser är väldigt små, det krävs drastiska ändringar om du ska sätta de där brudarna.
Citera
2011-03-06, 11:22
  #9
Medlem
J.k.ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knoppy
Fråga henne. Klart att man kan kramas osv med en kompis av motsatt kön. Min absolut bästa kompis är tjej, och vi beter oss mer eller mindre som ett gift par när vi träffas. Dock vet vi ju båda att det inte är några känslor från något håll. Fast jag tror att om tjej nr.1 var intresserad, så hade du märkt om hon var ute efter något annat. Annars tycker hon väl att ni är så pass bra vänner att ni kan kramas/mysa/whatnot utan att det känns krystat.
Du har nog rätt.
Citat:
Ursprungligen postat av Bessley
Du har ju större chans på brud nr1 än brud nr2 i alla fall verkar det som.
"bästa killkompis" kan ju vara något att spinna vidare på
Det tror jag också, att vara någons bögkompis kan ju aldrig vara positivt.
Tack för alla svar, skulle gärna höra en tjejs åsikter också!
__________________
Senast redigerad av J.k.d 2011-03-06 kl. 11:24.
Citera
2011-03-06, 12:28
  #10
Medlem
Malkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.k.d
Det var det jag tänkte, men anledningen till att jag är fundersam är för att tjej nr1 är vääääldigt klängig!

Det är ju perfekt för henne.

Se det som en kille som bara har sex med en tjej och inget mys eller betala för en massa. Samtidigt som han slipper att prata och umgås med henne. Bara sex när han är kåt.

Du är hennes lilla kramslyna!
Citera
2011-03-06, 15:19
  #11
Medlem
turfs avatar
Tjej nummer två kan du ju ta en djup funderare på om du verkligen vill ha att göra med överhuvud taget? Hon verkar ju inte ha så bra bild av dig (hon önskar att du vore annorlunda) och att hänga med henne skadar antagligen din självkänsla.
Jag har själv liknande erfarenheter där jag fem år senare hajat att jag hängde med vissa bara för att dom hade ett fördelaktigt yttre, men behandlade mig ovärdigt. Vad tycker du om henne egentligen? Ärligt...
Citera
2011-03-06, 15:46
  #12
Medlem
J.k.ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turf
Tjej nummer två kan du ju ta en djup funderare på om du verkligen vill ha att göra med överhuvud taget? Hon verkar ju inte ha så bra bild av dig (hon önskar att du vore annorlunda) och att hänga med henne skadar antagligen din självkänsla.
Jag har själv liknande erfarenheter där jag fem år senare hajat att jag hängde med vissa bara för att dom hade ett fördelaktigt yttre, men behandlade mig ovärdigt. Vad tycker du om henne egentligen? Ärligt...
Svarar så fort jag kan, vill bara visa att jag inte skiter i det du skrev
__________________
Senast redigerad av J.k.d 2011-03-06 kl. 16:12.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback