Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-05, 14:00
  #1
Medlem
Bassgores avatar
I ett år har jag haft min Iphone. Jag har redan från start haft problem med plötsliga omstarter och härliga avbrott när det plötsligt inte går att ringa eller messa på nån halvtimme.
Men nu så har den plötsligt slutat byta datum också, så det måste göras manuellt varje dag.
Är det nån som har nån aning om vad som kan ha hänt? Att lämna den på Telenor är inget alternativ, försäkringen jag betalar 100 kr extra i månaden för skulle göra att jag kanske får en ny Iphone efter FYRA VECKOR... skandal :-)
Nån som har nått tips innan mobilen råkar befinna sig i ett mindre helt utförande i min yttervägg???

Nästa blir en android...
Citera
2011-03-05, 14:05
  #2
Medlem
Danro80s avatar
Jag förmodar att du har provat att göra en återställning av mobilen eller?

Jag har aldrig haft något problem med Iphone, och här sällan om att dom brukar krångla nämnvärt heller, kinesen som monterade din mobil kanske var bakfull!?
Citera
2011-03-05, 14:13
  #3
Medlem
Bassgores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danro80
Jag förmodar att du har provat att göra en återställning av mobilen eller?

Jag har aldrig haft något problem med Iphone, och här sällan om att dom brukar krångla nämnvärt heller, kinesen som monterade din mobil kanske var bakfull!?

Haha... Han lär ha varit bakfull... Jodå alla sorters återställningar :-)
Det är väl ett måndagsex jag fått i så fall
Citera
2011-03-05, 14:16
  #4
Medlem
Danro80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bassgore
Haha... Han lär ha varit bakfull... Jodå alla sorters återställningar :-)
Det är väl ett måndagsex jag fått i så fall

Har du drulle så är det ju bara att (tappa) den i badkaret eller nåt? visst det är ju en självrisk, men du vet ju hur det funkar med garantireparationer.. telefonen ska lämnas in flera gånger och dom får ändå ingen ordning på den.
Citera
2011-03-05, 14:25
  #5
Medlem
Bassgores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danro80
Har du drulle så är det ju bara att (tappa) den i badkaret eller nåt? visst det är ju en självrisk, men du vet ju hur det funkar med garantireparationer.. telefonen ska lämnas in flera gånger och dom får ändå ingen ordning på den.

Jag har en extraförsäkring...100 spänn extra i månaden. Precis som du sa, berättade Telenor att en inlämnad telefon måste utredas innan den lagas=lång tid
Alternativet är ju att dra den i väggen, skulle vilja se en utredning på en Iphone i sprängt tillstånd
Citera
2011-03-06, 16:35
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bassgore
Precis som du sa, berättade Telenor att en inlämnad telefon måste utredas innan den lagas=lång tid
Har du någon källa?
Citera
2011-03-06, 18:30
  #7
Medlem
Bassgores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KXXO
Har du någon källa?

hahaha...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback