funderar nu på att springa på löpband varje gång jag är i gymmet så bränner jag fett snabbare. samtidigt tänkte jag köra de muskelgrupper jag kör vanligt fast i mindre repetitioner.
Egentligen borde jag gå ner i vikt först och sedan börja bygga muskler som någon här påstod att jag borde göra. eller vad tycker ni?
Visst, men du kommer aldrig orka följa den för du lär inte tycka om att äta det jag äter i längden. Så tycker inte det är någon ide. Sen för att äta och inte gå upp igen så måste du ju ha en annan livsstil än du har idag vilket du får om ändrar om i kosten. Med kunskap om kalorier och makronutrienter så kan du fortfarande till viss del ha samma kost som idag utan att ändra om för mycket och fortsätta att väga 55kg efter viktnedgången.
5 veckor max om du sköter kosten perfekt. 1kg fett i veckan går man ner utan problem. : )
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!