2004-09-06, 00:42
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Det här är ingen gnälltråd ditt pucko!! Jag ställde en fråga som jag vill ha svar på. Läs om läs rätt!

Nej jag vet, mitt svar var lite otydligt. Det var fortsatt lite på Laments linje. Ber om ursäkt.
Citera
2004-09-06, 00:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flows
Nej jag vet, mitt svar var lite otydligt. Det var fortsatt lite på Laments linje. Ber om ursäkt.

Ingen fara.

Om man låser trådar som "now playing" och "nytt i bokhyllan" som ju är ganska enkla till sin utformning men faktiskt inspirerar forumbesökare till att kolla in ny musik och litteratur, och dessutom gör det med hänvisning till att det är trams hur fan tänker man då?

Jag misstänker starkt att frågesportstrådarna kommer att ryka nästa gång, och det vore faktiskt förjävligt.
Citera
2004-09-06, 00:54
Medlem
Mr Caves avatar
Varför inte starta en tråd om vilka trådar som låses, så får man en överblick över om det överhuvud taget finns trådar kvar att posta i.

Allvarligt: Vem är snillet som kom på idén att låsa "Now Playing"?
Citera
2004-09-06, 01:00
Medlem
Bleeps avatar
Låsta trådar...

Vad läser ni nu? - 5.950 visningar, 748 svar.
Nytt i bokhyllan? - 1.212 visningar, 212 svar.
Now playing? - 16.763 visningar, 5.725 svar.

Välbesökta och populära trådar alltså. Skulle vara kul att se er driva en affärsrörelse typ en butik... *Ta genast bort alla populära varor ur sortimentet! Det här ska vara en ordentlig butik, inte en välbesökt!*

Dumheten firar nya, oanade triumfer...
Citera
2004-09-06, 01:12
Medlem
snapcases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bleep
Vad läser ni nu? - 5.950 visningar, 748 svar.
Nytt i bokhyllan? - 1.212 visningar, 212 svar.
Now playing? - 16.763 visningar, 5.725 svar.

Välbesökta och populära trådar alltså. Skulle vara kul att se er driva en affärsrörelse typ en butik... *Ta genast bort alla populära varor ur sortimentet! Det här ska vara en ordentlig butik, inte en välbesökt!*

Dumheten firar nya, oanade triumfer...
Förklara VAD som var så bra med ovan nämnda trådar. I mina ögon så saknade dom diskussion och interaktivitet totalt. Det var bara platser för att slänga in en one-liner och öka sin postcount.
TopDawg: jag kommer inte att låsa frågesporttrådarna utan strid för dom.
Citera
2004-09-06, 01:13
Medlem
flowss avatar
Vaddå? Har dom äntligen låst språktråden?? Det kan inte vara sant, förlåt GG, men du vet att jag aldrig tyckt om den.
Citera
2004-09-06, 01:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snapcase

Tack.
Citera
2004-09-06, 01:25
Medlem
Bleeps avatar
Citat:
Förklara VAD som var så bra med ovan nämnda trådar.
De var POPULÄRA.

(Edit: ångrade en formulering)
Citera
2004-09-06, 01:29
Medlem
Mr Caves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bleep
De var POPULÄRA, vilket är betydligt mer än man kan säga om er moderatorer, åtminstone just nu!!!

Där sa du nåt! Att låsa några av de mest populära trådarna kan ju inte ens LT tycka är smart...
Citera
2004-09-06, 01:44
Medlem
Boogaloos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Ryker frågesportstrådarna i nästa omgång eller?

//Undrande.
Det hoppas jag verkligen inte.

// Sportmoderator
Citera
2004-09-06, 01:47
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-add
Passa dig så att du inte glider in i ett bittert stadium.

Då vet du vad som händer.

Särskriv i något politikforum i stället. Gärna med topic "Varför har sossarna förstört Sverige?" eller "Jag kan inte fatta varför ni gnäller på Bush när han mördar barn och kvinnor för att vinna nästa presidentval, det gäller ju kriget mot terrorismen"

Bli en snäll pojke och acceptera stämningen på FB tills vidare. Om ett par månader ser det helt annorlunda ut.
? ? ? ?
Citera
2004-09-06, 02:04
Medlem
Skandhas avatar
Citat:
Förklara VAD som var så bra med ovan nämnda trådar. I mina ögon så saknade dom diskussion och interaktivitet totalt. Det var bara platser för att slänga in en one-liner och öka sin postcount.

Tja, jag kollade iallafall igenom "Vad läser du just nu?"-tråden med jämna mellanrum för att kolla om någon höll på och läsa en bok som jag skulle kunna vara intresserad av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in