Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-09-06, 00:21
Bannlyst
Ryker frågesportstrådarna i nästa omgång eller?

//Undrande.
Citera
2004-09-06, 00:24
Medlem
Laments avatar
Håller med dig. Jag har aldrig tidigare klagat på modereringen här men nu kommer mitt första klagomål: lås inte trådar som "now playing" och "nytt i bokhyllan".
Citera
2004-09-06, 00:29
Medlem
Bleeps avatar
"Efter diskussioner i outlaw har det bestämts att den här typen av trådar ska låsas."

Ja, så låter det. Om ni moderatorer har den minsta ödmjukhet och distans så är det läge att visa den nu, förslagsvis genom att erkänna att era 'diskussioner i Outlaw' har resulterat i ett osedvanligt korkat beslut.
Citera
2004-09-06, 00:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Ryker frågesportstrådarna i nästa omgång eller?

//Undrande.

Passa dig så att du inte glider in i ett bittert stadium.

Då vet du vad som händer.

Särskriv i något politikforum i stället. Gärna med topic "Varför har sossarna förstört Sverige?" eller "Jag kan inte fatta varför ni gnäller på Bush när han mördar barn och kvinnor för att vinna nästa presidentval, det gäller ju kriget mot terrorismen"

Bli en snäll pojke och acceptera stämningen på FB tills vidare. Om ett par månader ser det helt annorlunda ut.
Citera
2004-09-06, 00:31
Medlem
flowss avatar
Om de anser det rätt så får det vara det.

Faktiskt så finns FB bara för att admin vill det. De skiter nog mer eller mindre i vad vi vill, det har dem ju visat x antal gånger.

Gör som roger persson, haja läget och läs vidare innan alla trådar låses.
Citera
2004-09-06, 00:33
Bannlyst
Vore ju kul om nån moderator kunde svara?
Citera
2004-09-06, 00:36
Medlem
LadyTieras avatar
Efter att admin2 låste språktråden och under den efterföljande diskussionen så ansåg de flesta av oss att vi måste vara konsekventa och ta bort dylika trådar från resten av forumen.

Jag skulle hellre vilja att A2 elelr admin svararhär , då det är efter deras direktiv vi alla modererar.
Citera
2004-09-06, 00:37
Medlem
Laments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flows
Faktiskt så finns FB bara för att admin vill det. De skiter nog mer eller mindre i vad vi vill, det har dem ju visat x antal gånger.
Det här klingar ju lite falskt. Klart som fan att admin och moderatorerna handlar på ett sätt som de anser kommer göra flashback till ett bättre forum. De har ju inte något intresse av att göra användare förbannade eller forumet ogästvänligt. Fast jo, kanske admin är djävulen helt enkelt ?
Citera
2004-09-06, 00:38
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lament
Det här klingar ju lite falskt. Klart som fan att admin och moderatorerna handlar på ett sätt som de anser kommer göra flashback till ett bättre forum. De har ju inte något intresse av att göra användare förbannade eller forumet ogästvänligt. Fast jo, kanske admin är djävulen helt enkelt ?

Jo visst, men att tro genom diverse gnälliga trådar osv ska hjälpa så tror man fel. Klart dom vill att folk ska vara kvar, men de har ingen rättighet som vissa verkar tro.
Citera
2004-09-06, 00:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lament
Fast jo, kanske admin är djävulen helt enkelt ?
Snacka inte skit om Old Nick...han är snäll
Citera
2004-09-06, 00:40
Medlem
Laments avatar
Citat:
Jo visst, men att tro genom diverse gnälliga trådar osv ska hjälpa så tror man fel. Klart dom vill att folk ska vara kvar, men de har ingen rättighet som vissa verkar tro.
Då finns det alltså ingen anledning till att användare kan skriva i denna forumdel?

Men det ligger nog lite i vad du säger, de ger ju inte vika så lätt.
Citera
2004-09-06, 00:41
Bannlyst
Citat:

Det här är ingen gnälltråd ditt pucko!! Jag ställde en fråga som jag vill ha svar på. Läs om läs rätt!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in