Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-09-09, 21:07
Medlem
ahlmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Member
Jo visst, men det é inte upp till användarna att avgöra det.
Nej, det är moderatorerna eller trådskaparen, i det här fallet TopDawg.
Citera
2004-09-09, 21:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ahlman
Nej, det är moderatorerna eller trådskaparen, i det här fallet TopDawg.

Ok! Jag visste inte att "trådskaparen" kunde låsa trådar (märkligt att den inte är låst)..
Citera
2004-09-09, 21:24
Medlem
ahlmans avatar
Citat:
Ok! Jag visste inte att "trådskaparen" kunde låsa trådar (märkligt att den inte är låst)..
Hehe, det var ju inte riktigt så jag menade.
Om trådskaparen tycker att frågan är avslutad kan han eller hon be om att få tråden låst, så gör någon lokal moderator detta.

Villkoret är självklart att trådskaparen inte sitter fast i någon debatt där han eller hon har tagit emot kritik utan att svara på det. Du kan alltså inte be om en trådlåsning för att slippa undan debatter.
Varför man nu skulle det.
Citera
2004-09-10, 00:53
Bannlyst
Fantastiskt jävla underbart att trådar kan mynna ut i diskussioner om huruvida de borde låsas eller ej...!

Lås!!!!! Lås hela jävla skiten! "Utrota varenda jävel" - och , och;VAR ENDA!!!

Drömde en liten miniatyrmardröm i natt; Ladyn hade låst Sportquiztråden och Hagge3 blivit utsedd till superdupermoderator.... woke up, fell out of bed, dragged a comb across my head....found my way downstairs and drank a cup - looking up; och jag loggade in..........

FB - fuck off.
Citera
2004-09-10, 00:58
Medlem
jobes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenStolpe

Drömde en liten miniatyrmardröm i natt; Ladyn hade låst Sportquiztråden och Hagge3 blivit utsedd till superdupermoderator.... woke up, fell out of bed, dragged a comb across my head....found my way downstairs and drank a cup - looking up; och jag loggade in..........

Citera
2004-09-10, 01:32
Medlem
auto:erotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine_Gothenburg
För att vara en som inte får abstinensbesvär av att inte vara på FB så får du jävligt mycket PANIK! när du inte kan logga in, i alla fall...

http://forum.flashback.info/scandinavia/showpost.php?p=1322868&postcount=1
Bra, snyggt, hitta ett inlägg där du får chansen att hoppa på en användare lite, men svara på lite mer konstruktiv kritik av dina inlägg klarar du tydligen inte. Eller det kanske bara vara jag som tyckte jag skrev konstruktiv kritik, ber så hemskt mycket om ursäkt isåfall.
Citera
2004-09-10, 09:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ahlman
Om trådskaparen tycker att frågan är avslutad kan han eller hon be om att få tråden låst, så gör någon lokal moderator detta.

Ok, hur lång tid tar det..
Citera
2004-09-10, 10:40
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Citat:
Ok, hur lång tid tar det..
Det går ganska snabbt när väl berörd moderator fått ett PM därom. Jag kan inte uttala mig om det här fallet iom att jag inte modererar Flashback!
Citera
2004-09-10, 10:47
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av auto:erotic
Bra, snyggt, hitta ett inlägg där du får chansen att hoppa på en användare lite, men svara på lite mer konstruktiv kritik av dina inlägg klarar du tydligen inte. Eller det kanske bara vara jag som tyckte jag skrev konstruktiv kritik, ber så hemskt mycket om ursäkt isåfall.

Men vad du begär mycket...svara på konstruktiv kritik...hujedamig
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in