• 1
  • 2
2011-03-03, 23:04
Medlem
Hej! jo det r s hr att om typ tv veckor ska jag ka Cinderella, s jag skulle vilja hra era stories dr ifrn. Eller fr all del en annan kryssning. Skulle grna dela med mig men d jag inte har kt tidigare har jag inget att bidra med.
Citera
2011-03-03, 23:16
Bannlyst
Varfr ka p kryssning, helt rligt?
Citera
2011-03-03, 23:23
Medlem
Varfr ka? Vi ett ett gng polare som ska ka som en kul grej ingen har kt tidigare,, skulle va kul att veta vad man kan frvnta sig, s vi kan vnd p det, frfr inte?
Citera
2011-03-03, 23:24
Medlem
Knotknets avatar
Jag ha kt en cindarellabt till Mja en gng. Jag satt p dck det var ca 20 grader ute vxlande mnlighet. Det var bara turister p bten ingen var snygg. Jag satt och pratade med en kompis under resan. Med andra ord ingen srskilt intressant upplevelse.
Citera
2011-03-03, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Jag ha kt en cindarellabt till Mja en gng. Jag satt p dck det var ca 20 grader ute vxlande mnlighet. Det var bara turister p bten ingen var snygg. Jag satt och pratade med en kompis under resan. Med andra ord ingen srskilt intressant upplevelse.

Ok trkigt..men det r dom spnnade sakerna jag vill hra.
Citera
2011-03-03, 23:35
Bannlyst
Menar du Finlandsfrjan?? Finns en bt som heter Cindrellla som krs av Viking Line.

Allts det r en grymt skn frja att festa p, men nr det r som mest partajande s ska ni ka p fredag eller lrdag, d r diskot och andra barer full krkade med folk som r mer n hrligt salongs berusade. allt roligt brjar efter midnatt och hller p tills tidig morgon!
Visst det finns ocks gott om frj-luder dr, men brukar ocks vara en hel del snygga brudar dr ocks.

Ett tips till dig TS r att brja kvllen med en god buffe tillsammans med dina polare och sen ut och festa asset av er, s kommer ni att ha en sjuhelvetes jvla kvll. Om ni har tur s kanske det r fina ryskor ombord ocks.

Ha det s kul!!
Citera
2011-03-03, 23:36
Bannlyst
Frskte dricka ikapp med min polare som var mycket strre n jag. Hllde i mig Black Russian tills jag ramlade ver en soffa. Minns inte hur jag kom ner i hytten. Lg p golvet och spydde in p badrumsgolvet. Polaren kom ner med en tjej. ppnade drren och sg aset som lg p golvet, stngde drren och gick. Var lite risig nsta dag minns jag.
Citera
2011-03-03, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mirafiori
Frskte dricka ikapp med min polare som var mycket strre n jag. Hllde i mig Black Russian 8r tills jag ramlade ver en soffa. Minns inte hur jag kom ner i hytten. Lg p golvet och spydde in p badrumsgolvet. Polaren kom ner med en tjej. ppnade drren och sg aset som lg p golvet, stngde drren och gick. Var lite risig nsta dag minns jag.

Haha epic cockblock ... snt man vill hra..sdana kvllar man minns.
Citera
2011-03-03, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rusiako
Menar du Finlandsfrjan?? Finns en bt som heter Cindrellla som krs av Viking Line.

Allts det r en grymt skn frja att festa p, men nr det r som mest partajande s ska ni ka p fredag eller lrdag, d r diskot och andra barer full krkade med folk som r mer n hrligt salongs berusade. allt roligt brjar efter midnatt och hller p tills tidig morgon!
Visst det finns ocks gott om frj-luder dr, men brukar ocks vara en hel del snygga brudar dr ocks.

Ett tips till dig TS r att brja kvllen med en god buffe tillsammans med dina polare och sen ut och festa asset av er, s kommer ni att ha en sjuhelvetes jvla kvll. Om ni har tur s kanske det r fina ryskor ombord ocks.

Ha det s kul!!

Ahh det lter ju grymmt..tror vi skulle ka torsdag - fredag, d taxfreen r ppen. Ryktas om att det brukar vara bra drag i hytterna med?
Citera
2011-03-04, 00:37
Medlem
Sniglas avatar
Jag har haft sex i en hytt medans det var typ 5 andra i den = Fett skabb.

Allts, lyckas man inte f till det p den bten mste man vara bra jvla ful. Knulla och supa r det enda man gr dr.
Citera
2011-03-04, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snigla
Jag har haft sex i en hytt medans det var typ 5 andra i den = Fett skabb.

Allts, lyckas man inte f till det p den bten mste man vara bra jvla ful. Knulla och supa r det enda man gr dr.

Haha hrligt. Lter som ntt som passar mig... duchbag haha
Citera
2011-03-04, 16:07
Medlem
Kom igen nu d inga fler stories?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto