• 1
  • 2
2011-03-05, 15:08
Medlem
stekarslaktarns avatar
Jag kte p kryssning med tre tjejpolare, vi skulle till bo. Vi kpte vin, godis och tittade p Eurosport och s gick vi upp jttetidigt.
Citera
2011-03-10, 18:29
Medlem
Jag knner en som sket i duschen i hytten p Cinderella !
Citera
2011-03-10, 18:38
Medlem
albostyles avatar
Fan TS bor du i en hydda i skogen eller? Man ker inte p kryssningar. Man gr det bara inte. Det r en oskriven regel, typ som att inte vara otrogen eller ta vnnens flickvn.
Citera
2011-03-28, 18:36
Medlem
Ngon som vet hur noga det kontrolleras i vskor o dylikt vid ombordstigning p Cinderella?
Har lite planer p att plocka med ngra flaskor sprit som frfest i hytten

Sen har jag sett att dom ibland krnger l/cider p utresan frsta timmarna vid sm diskar p bten, dr dom ppnar flaskan direkt, grs detta fortfarande?
Citera
2011-03-28, 22:04
Medlem
kte Cinderella i fredags....Gr ICKE att ta med alkohol i ngra vskor.Dom rntgar allting som p Arlanda. ..Men behver man verkligen FRFESTA i en hytt p den kryssningen? Man hinner nog f i sej mer n lovligt med sprit nd !
Citera
2011-03-28, 22:17
Medlem
Poddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Audi-----Racing
Ngon som vet hur noga det kontrolleras i vskor o dylikt vid ombordstigning p Cinderella?
Har lite planer p att plocka med ngra flaskor sprit som frfest i hytten

Sen har jag sett att dom ibland krnger l/cider p utresan frsta timmarna vid sm diskar p bten, dr dom ppnar flaskan direkt, grs detta fortfarande?

De kontrollerar ingenting, men lter efterblivet att ta med sprit nr man kan kpa billigt p Tax Freen?
Citera
2011-03-29, 06:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Podde
De kontrollerar ingenting, men lter efterblivet att ta med sprit nr man kan kpa billigt p Tax Freen?

Ls kartan Podde

Det sljs ingen sprit i taxfreen p utresan p Viking Cinderella...
Citera
2011-03-29, 10:24
Medlem
Poddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Audi-----Racing
Ls kartan Podde

Det sljs ingen sprit i taxfreen p utresan p Viking Cinderella...

Aha, Cinderella gick dr ja.. Blandade med en som gr mellan bo och Stockholm, r frn Finland och har aldrig kt Cinderella drifrn
Citera
2011-03-29, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Podde
Aha, Cinderella gick dr ja.. Blandade med en som gr mellan bo och Stockholm, r frn Finland och har aldrig kt Cinderella drifrn

Hehe, okej
Citera
2011-04-18, 19:03
Medlem
TMac1s avatar
Jag har bde jobbat p cinderella och nu kt 1 gng som resenr.

Cinderella e en helt ok bt om man vill festa massa, lite smskabbig, men nd helt ok bt.
Har sjlv sett mnga tjejer som ser bra ut, tror de e frn 18 upp mot ca 60-70ringar dr, s oavsett ldern som ni sker, s finns de en del av dom

Maten e god, bra och stort dansgolv mm..

Ska sjlv p cinderella resan nr2 nu den 29:e med 2 killkompisar..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in