2007-11-24, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GentlemanJack
Var inte denna personen ganska duktig på 2 hjul... Jag vill minnas från 10-15 år sen att det fanns en gestalt som var riktigt duktig på den tidens katanor mm. Kanske kommer ihåg fel. De var längesen... Åkte ju ibland i samma kretsar, men lite mer som doldis, höll låg profil iom host juriststudier. Det var inget man talade högt om.

Fanns en lirare som hette Lonny som va duktig på den tiden
Citera
2007-11-24, 13:19
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Xallo?

Jag körde inte Katana på den tiden, men många mil på bakhjulet blev det. Bland annat med Patrik på en 1500cc goldwing utanför Donalds på sveavägen, den du!
Citera
2007-11-24, 13:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WAPOR
Fanns en lirare som hette Lonny som va duktig på den tiden

Lonny var en riktigt skön kille med en vass Katana, en kille som åtminstonde jag aldrig kommer att glömma när vi pratar moppe körning!!

/Fürstenhoff.
Citera
2007-11-24, 19:16
Medlem
[quote=/Fürstenhoff.]Lonny var en riktigt skön kille med en vass Katana, en kille som åtminstonde jag aldrig kommer att glömma när vi pratar moppe körning!!

/Fürstenhoff.[/QUOTE

Jo det va tider det.
Kista rakan & sveavägen
Citera
2007-11-25, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Jag körde inte Katana på den tiden, men många mil på bakhjulet blev det. Bland annat med Patrik på en 1500cc goldwing utanför Donalds på sveavägen, den du!

Ja en Goldwing på bakhjulet är rätta takter, nåt man inte ser särskilt ofta.

Det vore nåt och komma til GW klubbens årsmöte på slangen, då slängde de nog ut en.
Citera
2007-11-25, 13:23
Medlem
Necrobutchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nezan

Det vore nåt och komma til GW klubbens årsmöte på slangen, då slängde de nog ut en.

Man kan tydligen åka rätt fort med en GW, trots allt:
http://www.youtube.com/watch?v=ciaYfjT0XgI
Citera
2007-11-25, 13:35
Medlem
Kleivs avatar
Man kan nästan tro att man är på sporthoj.com när man läser dom senaste inläggen.
Citera
2007-11-25, 13:41
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nezan

Nåja, det är är ju hart när omöjligt att slanga ordentligt med den tack vare vikten och kvicksilverbrytaren, så någon riktig wheelie pratar vi inte om, man oroar sig ju lite för att gaffelkronan skall gå rakt om man råkar slå ned hårt, men sådär 50-75 centimeters lyft och 20-30 meter långt går att få till om man anstränger sig lite.
Citera
2007-11-25, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Nåja, det är är ju hart när omöjligt att slanga ordentligt med den tack vare vikten och kvicksilverbrytaren, så någon riktig wheelie pratar vi inte om, man oroar sig ju lite för att gaffelkronan skall gå rakt om man råkar slå ned hårt, men sådär 50-75 centimeters lyft och 20-30 meter långt går att få till om man anstränger sig lite.

Men kvicksilverbrytaren borde ju gå att koppla förbi bara?
Fast å andra sidan så vill man väl ogärna slå runt med en sån där maskin.

Wheeliebars då kanske hehe.

De nyaste kanske tom har nån form av antispin och sådant.
Jag har så svårt att se dem som motorcyklar.
Citera
2007-11-25, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiv
Man kan nästan tro att man är på sporthoj.com när man läser dom senaste inläggen.

Ja hade det varit på yatzy hade inlägg om GR varit borta på 5 min. Censur när den är som bäst. Men men, Q:s kuk verkar vara välsugen av zatzys mods.
Citera
2007-11-25, 16:38
Medlem
SnuskigGubbes avatar
Allting är fejk så tyvärr
nä men är den första filmen fejk ??

http://en.wikipedia.org/wiki/Getaway_in_Stockholm
Citera
2007-11-25, 17:29
Medlem
Första GIS?
Nä troligen inte fejk, men så är det en vanlig gamal P911 carrera med och ingen turbo.
Poliserna är förstås bara larv, mysbyxepoliser har då jag aldrig sett.

Men nej jag tror inte den är speedad eller nåt sånt.

Men ska jag vara allvarlig så var ju konceptet ändå lite färskt då, vilket det definitivt inte är längre.

Men så länge det säljer så kommer fler filmer komma.
Det är ju ett ganska svenskt påfund med, finns visserligen som i GRs fall en snubbe som tävlade med X2000 och Ålandsbåten, men det var aldrig film utan text i Bike.
Sen finns ju han frassen som kör en GSXR1100 runt Parisringen i med väldig trafik, och nej han är inte död heller.

Såg nån Turborider med, verkar vara nån tysk som kapat GR rakt av, fast om möjligt än tristare, samam svarta Suckor osv gääääääääääsp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in