Flashback bygger pepparkakshus!
2008-06-21, 11:29
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frykk
Jag tror det var i 3:an det var rökfritt för i 2:an bolmade dom på. Utanför oss så grillades en gång i veckan och jag har för mig att det bara var 2:an som gjorde det ? Ja om det är den Nisse jag tänker på så gick han i träskor oftast , ljust kort hår liten mustasch , han flyttade upp till samma korridor som GR och mig i Juli -98 ( om jag mins rätt ) och vi umgicks en del Nisse och jag .....sjysst snubbe. Du Tritec varför vill du ha tråden låst ? Satt du själv där av någon känslig anledning ?
Inte då, alla husen grillade på lördagar. Själv var man ansvarig för grillningen i hus 1!
Citera
2008-06-21, 12:26
Medlem
Gällande Ghostrider Aka Patrick Furstenhoff.

Han har vart väl känd bland alla i mc världen länge och hans identitet är inte hemlig. Sen får vi nog aldrig veta om det är "Han" som kör på alla filmer. Men han är ofentlig nu mer på vissa forum på internet. Och polisen vet garanterat vem han är. Och han kommer inte från australien. Sen är det passande med att det figurerar massa subaru bilar. Kolla utöver södra sthlm en bilhandlare som är återsörsäljare åt SUBARU. Heter Furstenhoff. Hans far som äger den bilhandeln. Även Patrick har en MC butik i huddinge. Där står alla hojar uppradade subarun står där inne. Och han är väldigt väldigt trvlig och hjälper gärna till och berättaar historier.

Han är en kanon kille. Sen polisen i Sthlm kör på alla som åker på en svart hoj nu och tror dom är spöket...
Citera
2008-06-21, 12:48
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanelungsajag
Han har vart väl känd bland alla i mc världen länge och hans identitet är inte hemlig. Sen får vi nog aldrig veta om det är "Han" som kör på alla filmer. Men han är ofentlig nu mer på vissa forum på internet. Och polisen vet garanterat vem han är. Och han kommer inte från australien. Sen är det passande med att det figurerar massa subaru bilar. Kolla utöver södra sthlm en bilhandlare som är återsörsäljare åt SUBARU. Heter Furstenhoff. Hans far som äger den bilhandeln. Även Patrick har en MC butik i huddinge. Där står alla hojar uppradade subarun står där inne. Och han är väldigt väldigt trvlig och hjälper gärna till och berättaar historier.

Han är en kanon kille. Sen polisen i Sthlm kör på alla som åker på en svart hoj nu och tror dom är spöket...

Visste du att Carl Gustaf är Sveriges kung? Man blir full av att dricka sprit, det gör ont att bli påkörd av en bil och träden tappar löven på hösten.

Några fler öppna dörrar du vill sparka in?
Citera
2008-06-22, 10:55
Medlem
Som vanligt kommer alla med olika svar.
Citera
2008-06-22, 18:58
Medlem
h4xx3r_kuks avatar
Citat:

låter troligt , iallafall ifall man jämför med den andra tråden där han är med själv och skriver
Citera
2008-06-22, 20:00
Medlem
SZEs avatar
stämmer det att han driver bar i Phuket-Thailand?
Citera
2008-06-22, 20:42
Medlem
Citat:
Även Patrick har en MC butik i huddinge. Där står alla hojar uppradade subarun står där inne. Och han är väldigt väldigt trvlig och hjälper gärna till och berättaar historier.

Jag vill ju inte vara den som är den, men hans butik ligger ju i Haninge mittemot Yamahacenter. Han är ruggigt trevlig privat och i business och är inte rädd för att hugga i för att hjälpa till med något, men jag har även ganska pålitliga indikationer på att det förekommit en del oegentlligheter tidigare i livet ang vissa saker (läs sent åttio tidigt nittiotal). Men vem hade inte oegentligheter för sig på den tiden
Citera
2008-06-23, 04:43
Medlem
Fürstenhoff är väl för övrigt enligt Guiness världens snabbaste på bakhjulet med den där 500hp turbo-hayabusan?
Citera
2008-06-23, 09:11
Medlem
kringlarn87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smilee
Jag vill ju inte vara den som är den, men hans butik ligger ju i Haninge mittemot Yamahacenter. Han är ruggigt trevlig privat och i business och är inte rädd för att hugga i för att hjälpa till med något, men jag har även ganska pålitliga indikationer på att det förekommit en del oegentlligheter tidigare i livet ang vissa saker (läs sent åttio tidigt nittiotal). Men vem hade inte oegentligheter för sig på den tiden
Fortfarande lite saker som inte är löst.
Skulder/delar som folk säger sig blivigt blåste på/inte fått tillbaka m.m.
Citera
2008-06-23, 20:51
Medlem
Helt rätt, i Haninge. Såg honom stå och prata med kassörskan på ica maxi för 2 veckor sen. För övrigt så är det en till Patrik som kör i filmerna.
Citera
2008-06-24, 08:32
Medlem
Megaforces avatar
Trådar sammanfogade /Mod
Citera
2008-07-15, 18:32
Medlem
nylndrs avatar
Har hört att Ghostrider går runt med fotboja?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in